تداوم روزهای بدون فوتی کرونا در استان اردبیل؛ واکسیناسیون ادامه دارد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: بیست و سومین روز بدون فوتی در سال جدید ثبت شده و هر روز نسبت به روز گذشته شرایط مداومی در ثبت آمار ابتلا به بیماری و ترخیص شاهد هستیم.
کد خبر: ۹۴۲۸۱۶۰
|
۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۷

تداوم روزهای بدون فوتی کرونا در استان اردبیل؛ واکسیناسیون ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ،روزهای بدون فوتی کرونایی در استان ادامه دارد و این نشانه خوبی از وضعیت کرونا در استان است که بیست و سومین روز بدون فوتی در سال جدید ثبت شده و هر روز نسبت به روز گذشته شرایط مداومی در ثبت آمار ابتلا به بیماری و ترخیص شاهد هستیم که این مسئله در حال حاضر جزو اولویت‌های اساسی است.

وی بیان کرد: ابتلای 11 مبتلای جدید به بیماری در استان اردبیل در طول 24 ساعت گذشته رقم خورده و 11 بیمار نیز با بهبودی نسبی از مراکز درمانی استان مرخص شده‌اند و مجموع بیماران بستری کرونا به 42 نفر رسیده است که به همین منظور پیش‌بینی می‌شود موج ششم کرونا مهار شده باشد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل بیان کرد: همچنان وضعیت استان اردبیل با شرایط کنونی ادامه دارد و وضعیت کرونایی استان اردبیل در شرایط آبی و زرد قرار دارد که شهرستان پارس‌آباد جزو شهرستان آبی و بقیه شهرستان‌ها جزو شهرستان‌های با وضعیت زرد هستند که در استان اردبیل ادامه دارد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار