بیانیه کنگره ملی همفکری بسیج دانش آموزی

روز قدس نماد استکبارستیزی و عدالتجویی و کانون اتحاد توحید پرستان است

" قدس" قبله اول مسلمانان ، دفتر خونین شجاعت ، کانون اتحاد توحید پرستان و آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و یادگار بنیانگذار فقید انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی «ره »، نماد استکبارستیزی و عدالتجویی میباشد.
کد خبر: ۹۴۲۸۲۵۳
|
۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۷

بسم الله الرحمن الرحیم

(مقام معظم رهبری مدظله العالی : روز قدس یکی از آن جلوه های حقیقی اتحاد و انسجام دنیای اسلام است )

 

" قدس" قبله اول مسلمانان ، دفتر خونین شجاعت ، کانون اتحاد توحید پرستان و آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و یادگار بنیانگذار فقید انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی «ره» ، سمبل استکبارستیزی و عدالتجویی میباشد.

این ابتکار حضرت امام(ره) خوشبختانه امروزه به نماد صلح طلبی و مقابله مستضعفین با مستکبرین در سراسر جهان تبدیل شده است و هرساله ملت مسلمان و روزه دار ایران اسلامی در این روز با مشت های گره خورده و صف های به هم فشرده از توحش رژیم کودک کش صهیونیسم و حامیان آن اعلام انزجار میکنند.

همانطور که به تعبیر مقام معظم رهبری مسأله ی فلسطین از لحاظ اسلامی برای همه ی مسلمانان از جمله برای ما یک مسأله اساسی و یک فریضه است ، پس در این راه مردم شریف ایران و ما نوجوانان و جوانان انقلابی تا آخرین نفس برای مبارزه با جبهه باطل و عدالتجویی خواهیم ایستاد و شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل از زبانمان نخواهد افتاد.

تجاوزات و دخالت های اسراییل این رژیم جعلی و اختاپوسی که بر بستر نظام سرمایه داری و استعماری شکل گرفته است در خارج از مرزهای جغرافیایی فلسطین هم دیده میشود. امروزه این رژیم جعلی و هم پیمانانش سعی در توقف جریان پیشرفت علمی صلح آمیز ایران از طریق ترور دانشمندان هسته ای از جمله " شهید فخری زاده " و به شهادت رساندن سپهبد " قاسم سلیمانی " و تضعیف کردن پایه های نظام مقدس جمهوری اسلامی را داشتند ولیکن مردم ایران هوشیارتر از نیرنگ و توطئه های جبهه باطل هستند و با تمام فشار های تحمیل شده از جانب مستکبران دست از حق طلبی و آزاده خواهی نخواهند کشید و دیری نخواهد پایید که بنیان این رژیم پوشالی زیر و رو ویران خواهد شد.

در سال های اخیر شاهد سیاستگذاری های شیطانی جبهه غرب بودیم که ذات گرگ صفت خود را در لباسی پنهان کرده بود و خود را منادی " صلح " معرفی می نماید.

ملت ایران در روابط دیپلماسی با استکبار جهانی تجربه کافی را دارد و مردم و جوانان این ملت ازاده خواه به ملت عزیز فلسطین این تجارب را متذکر می گردد که ایالت متحده آمریکا و متحدانش هیچگاه قابل اعتماد نیستند و نخواهند بود همانطور که در قرآن کریم خداوند متعال می فرمایند (وَالَّذِينَ كَفَرُوا أَعْمَالُهُمْ كَسَرَابٍ بِقِيعَةٍ يَحْسَبُهُ الظَّمْآنُ مَاءً حَتَّى إِذَا جَاءَهُ لَمْ يَجِدْهُ شَيْئًا وَوَجَدَ اللَّهَ عِنْدَهُ فَوَفَّاهُ حِسَابَهُ وَاللَّهُ سَرِيعُ الْحِسَابِ )  ، اعتماد به دولت های مستکبر از جمله آمریکا هم همینگونه خواهد بود ؛ مانند یک سراب که سرانجامش به " هیچ " ختم میشود.

برای نمونه میتوان کشور همسایه ایران ، افغانستان را مثال زد ؛ همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند اگر به 20 سال قبل برگردیم منشأ تمام بحران های افغانستان ، اعتماد به آمریکا است .حل مسأله فلسطین با اعتماد و مذاکره به سرانجام نخواهد رسید بلکه همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند : طرح همه پرسی از همه ی ادیان و اقوام فلسطینی _ که از نزدیک به دو دهه ی پیش از این ارایه کرده ایم _ تنها نتیجه است که باید بر چالش های امروز و فردای فلسطین مترتب شود.

و اما ما آینده سازان انقلاب اسلامی ایران در کنگره ملی بسیج دانش آموزی با قلب آکنده از خشم و نفرت نسبت به جنایات اخیر در منطقه غزه و شهادت هزاران دانش آموز فلسطینی اعلام میداریم که :

1-کنگره بسج دانش آموزی کشور به عنوان بزرگترین نهاد تصمیم سازی بسیج دانش آموزی ضمن محکومیت هرگونه اعمال ضد انسانی علیه ملت مظلوم فلسطین، همراهی و همدردی خود را با نوجوانان و جوانان عزیز قدس اعلام میدارد و دفاع از شما عزیزان ، محکوم کردن و مبارزه با جبهه استکبار را از تکالیف دینی و انسانی خود میدانیم.

2-کارگزاران دستگاه دولت و نظام ایران اسلامی به بیانات رهبر عزیز انقلاب در محور نفوذ و دسیسه های دشمن و جبهه غرب توجه دقت نموده و زیرساخت های لازم را فراهم نمایند تا لحظه ای گمان تفرقه افکنی بین دولت و ملت ایران از ذهن شوم آنها خطور نکند چرا که ناکارآمد نشان دادن دولت و تفرقه افکنی بین ادیان مختلف در تمامیت ارضی ایران ، از آرمان های شوم کشور های جبهه باطل است.

3-تاسف بار است که تمام اعمال شیطانی این رژیم در سکوت و مماشات برخی حاکمان جهان اسلام در منطقه ، سازمان ملل و سازمان های مدافع حقوق بشر در حال وقوع است . سازمان های مدافع حقوق بشر بر خلاف عنوان خود عمل میکنند و لازم است کمی به خود آیند و به دفاع از حقوق زنان و کودکان مظلوم و آواره فلسطین برخیزند . تا کی سکوت ؟ تا کی در خواب به سربردن ؟ تا کی میخواهید عروسک دست مستکبران جهانی باشید ؟

با سکوت شما هزاران جنایت و قتل در این منطقه به وقوع می پیوندد . کنگره ملی بسیج دانش آموزی این سکوت سازمان های به ظاهر مدافع حقوق و عدالت بشری را به شدت محکوم می کند و آنهارا آلت دست آمریکا و همدستانش معرفی می نماید.

و در پایان ما دانش آموزان و آینده سازان ایران اسلامی از ملت مومن و ولایتمدار ایران دعوت به عمل می آوریم تا ضمن تجدید بیعت با آرمان های بلند معمار کبیر انقلاب به ندای  مقام معظم رهبری لبیک گفته و همگان با حضور آگاهانه و گسترده خود در راهپیمایی روز جهانی قدس باردیگر صلابت ، اقتدار و ظلم ستیزی مردم شهید پرور ایران را به نمایش بگذارند و فریاد های بلند خود را از اعمال ضد انسانی این رژیم غاصب صهیونستی و حامیانش به گوش جهانیان برساند .

 

 

و السلام علکیم و علی عبادالله صالحین و رحمه الله و برکاته

کنگره ملی همفکری بسیج دانش آموزی کشور

اردیبهشت 1401 رمضان 1443

ارسال نظرات