خبرهای داغ:

40 عدد حواله نان به همت بسیجیان پایگاه حضرت زینب (س) سرخه توزیع شد

همزمان با ماه مبارک رمضان 40 عدد حواله نان به ارزش 19 میلیون و پانصد هزار ریال به همت بسیجیان پایگاه حضرت زینب (س) سرخه توزیع شد.
کد خبر: ۹۴۲۸۲۷۶
|
۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ از آغاز شیوع کرونا کمک های مومنانه در سطح شهرستان سرخه انجام و با ورود به ماه مبارک نیز این کمک ها ادامه دارد.

پایگاه های مقاومت بسیج با یاری و مدد خیرین در جهت دستگیری از خانواده های نیازمند با تاکید بر مسجد محوری و محله محوری اقدامات موثری را برداشته اند.

طاهره فیض فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) سرخه در حاشیه اقدامات مومنانه بسیجیان در این پایگاه مقاومت در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: پیرو منویات مقام معظم رهبری در خصوص تداوم کمک های مومنانه 50 پرس غذا گرم  برای افطاری بین نیازمندان به همت گروه جهادی ام الشهید هاجر بیگم سیادت بین خانواده های نیازمند توزیع شد.

او افزود: همچنین ۴۰ عدد حواله نان به مبلغ 19 میلیون و پانصد هزار ریال با یاری خیرین و بسیجیان تهیه و به نیازمندان اهدا شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) سرخه با اشاره به اهمیت پهن کردن سفره افطار و اجر و پاداش آن، ضیافت افطاری به همت گروه جهادی در این پایگاه مقاومت با حضور بسیجیان پهن شد.

لازم به ذکر است همزمان با ماه مبارک رمضان لقمه نان، پنیر و سبزی به همت بسیجیان جهادی پایگاه مقاومت بسیج حضرت فاطمه زهرا (س) شهرستان سرخه توزیع شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها