خبرهای داغ:
بازدید وزیر بهداشت از پروژه خط انتقال آب سد طالقان به آبیک

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از پروژه خط آب سد طالقان به آبیک بازدید کرد.

کد خبر: ۹۴۲۸۲۸۷
|
۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۴

به گزارش خبرنگار بسیج از قزوین، دکتر بهرام عين اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به همراه دکتر لطف‌اله سیاهکلی‌مرادی نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامي، دکتر فاطمه محمدبیگی نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی، حامد فتوحی فرماندار شهرستان آبیک و مسئولان استانی و شهرستانی از پروژه خط انتقال آب آبیک بازدید کرد و در جریان روند پیشرفت فیزیکی این پروژه قرار گرفت.

دکتر سیاهکلی‌ نماینده مردم قزوین آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی در این بازدید با توجه به وضعیت نامناسب آب و هوای آبیک بر اثر فعالیت واحدهای آلاینده از جمله کارخانه سیمان اظهار کرد: با توجه به اینکه وزیر بهداشت مسئول حوزه سلامت است از ایشان درخواست می‌شود این کارخانه به آبیک برگردد تا بتوانیم نظارت های لازم را بر فعالیت آن و رعایت استانداردهای زیست محیطی داشته باشیم.

وی افزود: کارخانه سیمان در حوزه استحفاظی استان البرز قرار دارد و امکان پایش و نظارت آن وجود ندارد گاها مشاهده می‌شود شبها از سوی این کارخانه‌ فیلتراسیون کارخانه خاموش و آلودگی ایجاد می‌کند.

دکتر فاطمه محمدبیگی نماینده مردم قزوین آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی هم گفت : با توجه به وضعیت هوای آبیک و آلودگی این شهر نیاز است پایش ها و نظارت های محیط زیست به ویژه از نظر بهداشت محیط در شهرستان آبیک مستمر صورت گیرد.
انتهای پیام ۱۰۰۲

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار