به مناسبت هفته کاروکارگر نمازخانه بخش مکانیک و تعمیرات شرکت سیمان خاش فعال شد

به همت کارگران بسیجی و فرمانده پایگاه مقاومت بسیج کارگری شهید رجایی کارخانه سیمان خاش با حضور فرمانده حوزه مقاومت بسیج کارگران و کارخانجات نمازخانه بخش مکانیک و تعمیرات این واحد تولیدی فعال شد.
کد خبر: ۹۴۲۸۲۹۵
|
۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاش، فرمانده حوزه مقاومت شهدای مدافع حرم  شهرستان خاش بیان  کرد: با توجه به وسعت فضای محیطی شرکت سیمان خاش و پراکندگی نیروی انسانی این واحد در بخش های مختلف در جهت ترویج نماز جماعت ، فعال سازی نمازخانه در قسمت های مختلف در جهت تسریع در انجام این فریضه الهی در سطح این شرکت می تواند نقش بسزایی داشته باشد.

ستوانیکم پاسدار روح اله شجاعی افزود: با توجه به فعالیت شبانه روزی و بدون وقفه خط تولید شرکت سیمان خاش ، تعطیل نمودن خط و تجمیع همه کارگران گرانقدر این واحد در نمازخانه مرکزی امری غیرممکن می باشد که با همت پایگاه مقاومت بسیج شهید رجایی و حمایت هیات مدیره و رییس این شرکت مکان هایی جهت انجام مناسبات مذهبی و دینی ایجاد شده است.

شجاعی ادامه داد: نمازخانه بخش مکانیک و تعمیرات شرکت سیمان خاش نیز با توجه به حجم بالا تمرکز نیرو در این بخش و بخش های مجاور به این محل می تواند مرکز فعالی در جهت اجرای برنامه های دینی و مذهبی، فرهنگی و تربیتی باشد.

این مسئول تصریح کرد: حوزه مقاومت بسیج شهدای مدافع حرم سپاه شهرستان خاش در جهت فضاسازی محیطی و تقویت امکانات این نمازخانه ها با همکاری مدیران این دستگاه تمام تلاش خود را بکار برده تا محیط فوق الذکر مکانی مناسب در زمان استراحت و فوق برنامه کارگران شریف آماده سازی شود.

ارسال نظرات