خبرهای داغ:
وزیر کشور

بازدید وزیر کشوراز بافت فرسوده شهری در هادی آباد قزوین

وحیدی در بیستمین سفر استانی رییس جمهور به قزوین از بافت فرسوده شهری هادی آباد بازدید کرد.
کد خبر: ۹۴۲۸۳۰۹
|
۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۹

به گزارش خبرنگار بسیج از قزوین، در جریان بیستمین سفر استانی رئیس جمهور به استان وزیر کشور از محله محروم هادی‌آباد و بافت فرسوده آن بازدید کرد.محله هادی‌آباد در زمینی به مساحت ۵۸ هکتار در منطقه ۲ و شمال غربی شهر قزوین در مجاورت بلوار نواب صفوی و شهید بهشتی واقع شده است.

این منطقه با وجود قرار گرفتن در قلب شهر تمام ویژگی‌های حاشیه‌نشینی را داراست و بافت فرسوده،مشکلات اقتصادی و آسیب‌های اجتماعی از جمله مواردی است که در این محله دیده می‌شود.

وزیر کشور پیش از این در بدو وود به استان قزوین با حضور در مزار شهدای نسبت به مقام شهدا ادای احترام کرده و از پروژه ساماندهی امامزاده حسین(ع) بازدید کرده بود.

بازدید از روستای الولک (روستای کارآفرین) برنامه بعدی سفر وزیر کشور در استان قزوین است.در حاشیه این حضور مردم منطقه هادی‌آباد مشکلات و دغدغه‌های خود را با وزیر کشور بیان کردند.محله «هادی آباد» در زمینی به مساحت ۵۸ هکتار در منطقه ۲ و شمال غربی شهر قزوین در مجاورت بلوار نواب صفوی و شهید بهشتی واقع شده است. این منطقه با وجود قرار گرفتن در قلب شهر، تمام ویژگی‌های حاشیه نشینی را داراست و بافت فرسوده، مشکلات اقتصادی و آسیب‌های اجتماعی از جمله مواردی است که در این محله دیده می‌شود

ارسال نظرات
پر بیننده ها