خبرهای داغ:
در مراسمی با حضور جانشین فرمانده سپاه استان قم
در مراسم معارفه فرمانده ناحیه تازه تاسیس مقاومت بسیج شهرستان کهک که با حضور سرهنگ کبیری پور جانشین فرمانده سپاه استان قم برگزار شد،سرهنگ هادی قنبریان به عنوان اولین فرمانده این ناحیه معرفی شد.
کد خبر: ۹۴۲۸۳۴۷
|
۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۰:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، آئین معارفه اولین فرمانده ناحیه تازه تاسیس مقاومت بسیج شهرستان کهک با حضور سرهنگ مهدی کبیری پور جانشین فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) استان قم برگزار شد.

سرهنگ کبیری پور در این مراسم با اشاره به ظرفیت مناسب شهرستان کهک گفت:در این ناحیه علاوه بر ایجاد و تقویت پایگاه‌های بسیج مساجد و محلات بایستی متناسب با نیاز منطقه و جمعیت، رده‌های اقشاری بسیج تشکیل شود.

وی ادامه داد: پس از ابلاغ وزارت کشور مبنی بر شهرستان شدن بخش‌های جعفرآباد و کهک، موضوع ایجاد نواحی مقاومت بسیج در این دو شهرستان در دستور کار ستاد سپاه امام علی بن ابیطالب علیه السلام استان قم قرار گرفت و هم اکنون این دو ناحیه با استاندارد‌های مناسب تاسیس شدند.

وی ادامه داد:در منظومه فکری مقام معظم رهبری فرهنگ بسیجی بایستی در سراسر کشور فراگیر شود و ایشان دو ویژگی را برای آن ترسیم کردند و این ویژگی‌ها احساس مسئولیت و بصیرت است هرچند که فرد عضو بسیج نباشد، اما روحیه اش بسیجی باشد.

سرهنگ کبیری پور با اشاره به تقارن افتتاح نواحی بسیج شهرستان کهک و جعفرآباد استان قم با ماه مبارک رمضان گفت:امیدواریم افتتاح این دو ناحیه جدید در این ماه مبارک منشا خیر و برکت و گامی در مسیر پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی و اجرای موفق ماموریت‌ها شود.

سرهنگ دوم پاسدار هادی قنبریان اولین فرمانده ناحیه تازه تاسیس شهرستان کهک نیز در این مراسم گفت: این ناحیه از امروز کار خود را آغاز خواهد کرد و انشاالله بتوانیم با پشتیبانی مسئولین شهرستان کهک و بسیجیان گام موثری در پیشبرد اهداف بسیج برداریم.


وی تاکید کرد:مهمترین موضوع و رویکرد این ناحیه تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، اجرای فرامین کاربردی و راهبردی رهبر معظم انقلاب اسلامی به سپاه و بسیج، کار جهادی و ترویج روحیه انقلابی خواهد بود.

قنبریان در پایان خاطرنشان کرد: ناحیه بسیج شهرستان کهک در دو محور درون سازمانی و برون سازمانی و ذیل مأموریت‌های محوله، انشاءالله در مسیر گسترش و توسعه شجره طیبه بسیج با ایجاد رده‌های اقشاری و تقویت پایگاه‌های بسیج مساجد و محلات حرکت خواهد کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات