در این بیانیه آمده است: تقدیر فلسطین با نصرت الهی و مبارزه در حال رقم خوردن است و پیروزی بر رژیم جنایتکار صهیونیست، آینده حتمی مقاومت و مجاهدان در راه خداست.«أُذِنَ لِلَّذینَ یُقاتَلونَ بِأَنَّهُم ظُلِموا وَإِنَّ اللَّهَ علی نَصرِهِم لَقَدیرٌ».
کد خبر: ۹۴۲۸۳۷۹
|
۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۴

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج مهندسین عمران و معماری، به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی قدس این سازمان با انتشار بیانیه ای بار دیگر از آرمان های والای انقلاب اسلامی در حمایت از محور مقاومت و مبارزه مردم مظلوم فلسطین با رژیم جنایتکار صهیونیستی حمایت کرد.

متن بیانیه بدین شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

«الَّذِینَ أُخْرِجُوا مِنْ دِیَارِهِمْ بِغَیْرِ حَقٍّ إِلَّا أَنْ یَقُولُوا رَبُّنَا اللَّهُ  وَلَوْلَا دَفْعُ اللَّهِ النَّاسَ بَعْضَهُمْ بِبَعْضٍ لَهُدِّمَتْ صَوَامِعُ وَبِیَعٌ وَصَلَوَاتٌ وَمَسَاجِدُ یُذْکَرُ فِیهَا اسْمُ اللَّهِ کَثِیرًا  وَلَیَنْصُرَنَّ اللَّهُ مَنْ یَنْصُرُهُ إِنَّ اللَّهَ لَقَوِیٌّ عَزِیزٌ»)

«همان کسانی که به ناحق از خانه‌هایشان بیرون رانده شدند [آنها گناهی نداشتند] جز اینکه می‌گفتند پروردگار ما خداست و اگر خدا بعضی از مردم را با بعض دیگر دفع نمی‌کرد صومعه‌ها و کلیساها و کنیسه‌ها و مساجدی که نام خدا در آنها بسیار برده می‌شود سخت ویران می‌شد و قطعاً خدا به کسی که [دین] او را یاری می‌کند یاری می‌دهد چرا که خدا سخت نیرومند شکست‏ ناپذیر است» (سوره مبارکه حج آیه 40)

روز جهانی قدس، این یادگار ارزشمند امام راحل عظیم‌الشأن روز خروش ظلم‌ستیزان و تحقق این حدیث علوی             «کونوا للظّالم خصماً و للمظلوم عوناً» ی ملت مؤمن و انقلابی ماست. ملت‌های اسلامی علی رغم برخی از دولتمردان  حقیر و مرتجع خود که بقای شان را در عادی سازی رابطه با غده سرطانی رژیم منحوس صهیونیستی میدانند، در کنار قدس شریف و مردم مظلوم فلسطین حضور دارند و نخواهند گذاشت مشعل مقاومت و شعله‌های خروشان آتش قهر امت اسلامی علیه اسرائیل با تزویر استکبار و خیانت مزدوران منطقه‌ای خاموش شود. امروز وقایع جهانی اخیر به ویژه حمایت اروپاییان از مردم اوکراین و غفلت جهانی از مسئله ده ها ساله فلسطین، از سویی اهمیت بزرگداشت این روز بزرگ را بیش از پیش نمایان ساخته است و از سویی دیگر لزوم وحدت و حمایت مادی و معنوی از محور مقاومت و مردم مظلوم فلسطین را دو چندان می نماید.

جبهه مقاومت در مناطق مختلف جهان با الگو برداری از سرداران شهید خود همچون سردار سلیمانی عزیز، رژیم صهیونیستی را لحظه به لحظه به محوشدن و دور ساختن از حیات خویش نزدیک ساخته و امت اسلام و احرار جهان را روز به روز به قدس شریف و دستیابی به آن آرمان الهی نزدیک و نزدیک تر کرده  و کار را تا بدانجا بر این اهریمن شیطانی سخت کرده  که  حتی سران آن رژیم سفاک نیز به خوبی بدان واقف شده اند که شعار نیل تا فرات و افسانه شکست ناپذیری حرفی مهمل و بغایت بی معنی است و در سرزمین های 1948 نیز دیگر امنیتی برای شان وجود ندارد .

تقدیر فلسطین با نصرت الهی و مبارزه در حال رقم خوردن است و پیروزی بر رژیم جنایتکار صهیونیست، آینده حتمی مقاومت و مجاهدان در راه خداست.«أُذِنَ لِلَّذینَ یُقاتَلونَ بِأَنَّهُم ظُلِموا  وَإِنَّ اللَّهَ علی نَصرِهِم لَقَدیرٌ».

روز جهانی قدس  امسال از اهمیت بسیاری در مقایسه با سالهای گذشته برخوردار است و خروش امت مسلمان به ویژه مردم شریف ایران اسلامی می تواند  ضمن مأیوس و نا امید ساختن دشمن صهیونیستی، ملت قهرمان فلسطین را در راستای رسیدن به آرمان بلند خود استوار تر سازد.

 مهندسان بسیجی ضمن مشارکت فعال در راهپیمایی این روز بزرگ،  از آحاد  ملت بزرگ ایران اسلامی برای حضور و زنده نگهداشتن روز جهانی قدس و حمایت از قبله اول مسلمین جهان دعوت به عمل آورده تا      حماسه ای دیگر از جنس بصیرت انقلابی را  رقم زنند.

 

سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری کشور

ارسال نظرات