بیانیه سازمان بسیج حقوقدانان کردستان بمناسبت روز جهانی قدس

بسیج حقوقدانان کردستان به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه صادر کرد.
کد خبر: ۹۴۲۸۳۸۵
|
۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۷

بسیج حقوقدانان کردستان به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه صادر کرد.


متن بیانیه به شرح دیل می‌باشد:


بسم الله الرحمن الرحیم
(سبحان الّذى اسرى بعبده لیلا من المسجد الحرام الى المسجد الأقصى الّذى بارکنا حوله لنریه من ایاتنا، انّه هو السّمیع البصیر)


"روزقدس روز اسلام است"امام خمینی (ره)


با سلام و صلوات بر محمد و‌آل محمد و درود بر روح امام وشهیدان خصوصا شهدای نهضت بیداری اسلامی و سرورشهیدان مقاومت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی که در ظلمت حاکمیت جهل بر انسان فرا مدرن بر چهره منحوس عافیت طلبی تاختند تا زمینه ساز ظهور آخرین منجی عالم بشریت باشند. چه زیباست بیعتی دیگربا آرمان والای پیر سفرکرده مان در آخرین جمعه ضیافت پر نور الهی و بهار قرآن و دعا به ویژه در سالی که تلالوء خورشید انقلاب اسلامی به جهان ظلمانی رسید و نور پر فروغش نهال فضیلت را درجهان به ثمر رساند. قدس عضوی است غرقه در خون از پیکره‌ی امت اسلامی، پیکره‌ای که به برکت بیداری اسلامی نشئت گرفته از انقلاب اسلامی به یاری خداوند متعال به زودی هر چه تمام پاره‌ی تن خویش را از غاصبان پس می‌گیرد.

 

فاجعه اسفبار کشتار گسترده و قتل عام مسلمانان و سکوت مرگ بار و معنی دار سازمان‌های به اصطلاح حقوق بشری ازجمله سازمان ملل که همواره شاهد سکوت آنان در کشتار مسلمانان کشور‌های اسلامی نظیر فلسطین، یمن و دیگر ملل اسلامی بوده ایم، باعث گسترده شدن این نسل کشی و قتل عام ظالمانه مسلمانان مظلوم و بی پناه شده است.


بی شک در پشت پرده این جنایات دست حمایت جریان استکبار و ایادی و نوکران سر سپرده آن‌ها در سازمان‌های بین المللی پیش زمینه این خون ریزی‌ها را فراهم کرده است و اکنون شاهدیم که ترویج فرهنگ اسلام ستیزی از سوی کشور‌های غربی که در اقداماتی نظیر ایجاد گروه‌های تکفیری و سلفی مانند داعش، وهابیت و ...، اهانت به قرآن کریم و پیامبر عظیم الشأن اسلام، بی حرمتی به مسلمانان و ایجاد محدودیت‌های شدید اجتماعی و شخصی برای آن‌ها در کشور‌های غربی نیز سرایت کرده است.


علیرغم همه ادعا‌های حقوق بشری جهان معاصر، توسط مستکبران یکی از خشونت بارترین فراز‌های تاریخ معاصر در حال وقوع است که با کمال تأسف هیچ صدایی از جانب مدعیان دروغین حقوق بشری به گوش نمی‌رسد.


بی تردید یکی از اهداف این کشتارها، نسل کشی و از میان بردن نام اسلام است؛ چه آنکه امروزه آوازه اسلام کشور‌های مختلف جهان را فرا گرفته و امواج خروشان بیداری اسلامی، صحنه خاورمیانه را دگرگون ساخته است، از این رو قدرت‌های سلطه طلب استکباری می‌کوشند به سرکوب و نابودی مسلمانان بپردازند.


به راستی در دنیایی که فریاد حقوق بشر و آزادی بیان، گوش‌ها را کر کرده، این گونه نسل کشی و کودک کشی، با بی توجهی رسانه‌های جهانی چه توجیهی دارد؟! آیا وقت آن نیست که مجامع بین المللی و در رأس آن شورای امنیت سازمان ملل متحد با این حوادث اسفناک مقابله کنند؟!


سازمان بسیج حقوقدانان سپاه بیت المقدس کردستان ضمن محکومیت شدید کشتار کودکان، زنان و مردان مسلمان و به آتش کشیدن خانه و کاشانه آنان، از تمامی نهاد‌های بین المللی می‌خواهد در اقدامی عاجل، جدی و قاطعانه به این نسل کشی‌ها پایان دهند و بر این اساس تمامی حقوقدانان بسیجی اعم از اساتید، قضات، وکلا، مشاورین، سردفتران، مدیران و کارشناسان حقوقی نیز به فضل الهی همراه با مردم شهید پرور استان، چون سنوات گذشته با آرمان‌های امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) در جهت حمایت از مظلومان جهان تجدید میثاق می‌بندیم و ضمن اعلان انزجار از دولت‌های مزدور و سرکوب گر منطقه و فرا منطقه‌ای به خصوص مستکبران غربی اعلام می‌دارد تا رسیدن ملت فلسطین وسایرملل مستضعف جهان به حقوق حقه خود از هیچ کوششی دریغ نمی‌نمائیم آری وعده الهی بسیار نزدیک است وبه زودی قدس شریف به دامن پر مهر امت اسلامی باز می‌گردد.


سازمان بسیج حقوقدانان سپاه بیت المقدس کردستان

انتهای پیام/

ارسال نظرات