سازمان بسیج اساتید استان کردستان به مناسبت روز قدس بیانیه صادر کرد.
کد خبر: ۹۴۲۸۳۹۹
|
۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۶

سازمان بسیج اساتید استان کردستان به مناسبت روز قدس بیانیه صادر کرد.

متن بیانیه به شرح ذیل است؛

آخرین جمعه ماه مبارک رمضان روزی حماسی برای مبدل شدن هم زبانی به همدلی و همراهی و تجدید عهد و پیمان ما برای آزادی فلسطین و دفع و رفع تجاوز و اشغال آن خطه مظلوم است.

 

روز جهانی قدس روزی نیست که فقط اختصاص به قدس داشته باشد، روز قدس روز مقابله مستضعفین با مستکبرین و روز مقابله ملت‌ها با ابرقدرت هاست. روز قدس روزی است که باید به همه قدرت‌ها هشدار دهیم که اسلام دیگر تحت سیطره شما و عمال خبیث شما نیست.


روز جهانی قدس روز حمایت از مردم ستم‌دیده فلسطین و روز فریاد آزادی قدس شریف از چنگال رژیم منحوس صهیونیستی است و ﺑﯽﺷﮏ ﭘﯿﺎﻡ ﺭﻭﺯ ﺟﻬﺎﻧﯽ ﻗﺪﺱ ﭘﯿﺎﻡ ﻭﺣﺪﺕ، ﺍﻧﺴﺠﺎﻡ ﻭ ﻗﯿﺎﻡ ﻣﺴﻠﻤﺎﻧﺎﻥ ﺟﻬﺎﻥ ﺩﺭ ﺑﺮﺍﺑﺮ ﻇﻠﻢ، ﺗﺠﺎﻭﺯ ﻭ ﺍﺷﻐﺎﻟﮕﺮﯼ ﻣﺴﺘﮑﺒﺮﺍﻥ، ﺑﻪﻭﯾﮋﻩ ﺭﮊﯾﻢ ﺍﺷﻐﺎﻟﮕﺮ ﺻﻬﯿﻮﻧﯿﺴﺘﯽ ﺍﺳﺖ.


رژیمی که هیمنه نظامی خود را از دست داده و محکوم به زوال است و توطئه‌هایی نظیر معامله قرن را برای ادامه حیات خود دنبال می‌کند و به‌طور یقین، این نیرنگ رژیم صهیونیستی نیز با شکست مواجه و رسوا خواهد شد.


صهیونیست‌ها با پشتیبانی سایر مستکبرین، فلسطین را به بهانه اینکه سرزمین خودشان است، اشغال کردند. وقتی که مسلمانان متحد و یکپارچه باشند، هیچ ابرقدرتی نمی‌تواند بر آن‌ها حکومت کند و اگر امروز فلسطین و بیت المقدس تحت اشغال قرار دارد به خاطر کم توجهی مسلمانان به مسأله وحدت است، به ویژه بسیاری از کشور‌های عربی با سکوت خود در برابر جنایات اسرائیل به لکه ننگی برای جهان اسلام تبدیل شده اند. امروز دیگر تنها قبله اول مسلمانان یعنی قدس اسیر و دربند صهیونیسم نیست و قبله دوم یعنی کعبه نیز اسیر دولتی حتی خطرناکتر از صهیونیسم که خود را داعیه دار اسلام و خادم الحرمین می‌داند شده است.


اسفبارتر از اقدامات جنایتکارانه این رژیم، سکوت و همراهی وقیحانه محافل بین‌المللی و مدعیان حقوق بشر و دولت‌های غربی از آنان است؛ ننگ و نفرین بر جنایتکاران و حامیان آنان و شرمساری نصیب دولت‌های منطقه و نهاد‌هایی که از انجام وظیفه اسلامی و انسانی خود به مردم مظلوم فلسطین و محرومان سر باز می زنند و شرم وننگ ابدی بر خشونت طلبان منحرف، متحجّر و متعصبی باد که با پوشیدن پوستین وارونه از اسلام، راه ترور، وحشت، تکفیر و برادر کشی را در پیش گرفته و در عراق و سوریه و دیگر کشور‌های اسلامی همان می‌کنند که اسرائیل در غزه و فلسطین انجام می‌دهد. یکی دیگر از برنامه‌ها و نقشه‌های امروز دشمنان ایجاد تفرقه در بین مسلمانان است بنابراین وحدت و همبستگی یکی از نیاز‌های اساسی امروز جهان اسلام است و مسلمانان باید هشیار باشند و نقشه‌های دشمنان را خنثی کنند.


امسال در حالی روز قدس را گرامی می‌داریم که صهیونیست‌ها در مناطق اشغالی خواب راحت ندارند و آتش و موشک سرزمین‌های اشغالی را در می‌نوردد. روز قدس امسال روز اشک و آه اشغالگران در سرزمین فلسطین است. امروز به برکت مقاومت اسلامی که از برکات روز جهانی قدس است صهیونیست‌ها در مناطق اشغالی زمین‌گیر شده امیدی به اینده ندارند.


تنها چنگ انداز صهیونیست‌ها برای فرار از آینده محتوم زوال و نابودی دلخوشی به وادادگی و ذلت طلبی برخی دولت‌های وابسته منطقه است تا شاید چند روزی بیشتر به مدد آنان ادامه حیات دهند، اما به برکت نفس قدسی رهبر فرزانه ما، حیات ننگین آن چندان به طول نخواهد کشید و به زودی خواهد رسید روزی که ملت‌های منطقه صلح و آرامش و عدالت را بدون حضور آنان تجربه خواهند کرد.


سازمان بسیج اساتید استان کردستان ضمن گرامیداشت یاد شهدای انتفاضه و یاد سردار رشید اسلام سردار مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی که در راستای اهداف انقلاب ناجوانمردانه به دست تروریست‌های غربی به شهادت رسید ضمن توصیه به آحاد ملت شریف ایران به حضور همه جانبه در پویش‌های مختلف روز قدس در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی از اساتید محترم دانشگاه‌ها دعوت می‌نماید بر اساس برنامه اعلامی گوش جان به سخنان، ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) سپرده و همواره گوش به فرمان با تمام وجود در اجرای دستورات پیامبر گونه رهبر فرزانه انقلاب تلاش نمایند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات