بیانیه بسیج ورزشکاران به مناسبت فرا رسیدن روز قدس

بسیج ورزشکاران به مناسبت فرا رسیدن روز قدس بیانیه صادر کرد
کد خبر: ۹۴۲۸۴۰۱
|
۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۲

بسیج ورزشکاران به مناسبت فرا رسیدن روز قدس بیانیه صادر کرد


متن بیانیه به شرح ذیل میباشد:

روز اسلام است و روز حکومت اسلامی است.


روز قدس، روز اتحاد جهان اسلام برای حمایت از ملت فلسطین وآرمان مسلمانان برای مقابله با صهیونیسم بین الملل و پایان دادن به سکوت جامعه جهانی در برابر جنایت‌های اشغالگران قدس است.


امام خمینی (ره) با نامگذاری این روز به عنوان روز اتحاد جهان اسلام باملت فلسطین، تمام مسلمانان جهان را به اهمیت مسئله فلسطین و لزوم حمایت از مبارزات حق طلبانه فلسطینی‌ها به عنوان سنگر اصلی مقابله با دشمنان اسلام و مسلمین آشنا ساخته و از بعد ملی به بعد جهانی تبدیل نمودند.



با تاکید براینکه امپریالیسم آمریکا با حمایت از رژیم صهیونیستی اسرائیل به دنبال تجزیه کشور‌های مسلمان توسط گروه‌های تفکیری صهیونیستی و به دنبال نسل کشی مسلمانان جهان می‌باشد. لطفاحذف شود.



قطعاباتداوم وگسترش عرصه جهاد در سراسر سرزمین‌های اسلامی دیری نخواهد پایید که با همت و ایمان وغیرت جوانان جهان اسلام، ویروس منحوس صهیونیسم ومتحدانش در منطقه غرب آسیا ریشه کن و ازاله خواهند شد؛ لذا روز قدس فقط روز فلسطین نیست -روز اسلام است و وروز حکومت اسلامی است.



جامعه ورزش استان کردستان بالاخص ورزشکاران بسیجی استان کردستان (حذف شود) یک بار دیگر ضمن تجدید عهد وپیمان با آرمان‌های امام خمینی (ره) و پیروی از امام خامنه‌ای (مدظله العالی) همگام با سایر مردم خدا جو و روزه دار استان کردستان وملت شریف ایران مراتب مخالفت و انزجار خود را از رژیم جعلی صهیونستی اسرائیل در آستانه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با حضور در راه پیمایی روز قدس اعلام می‌دارد لذاضمن گرامی داشت روز قدس از کلیه آحاد جامعه ورزش استان کردستان دعوت به عمل می‌آید با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، باحضور گسترده خود را در راهپیمایی این روز، تاریخ دیگری رابرای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران رقم زنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات