بیانیه سازمان بسیج هنرمندان کشور به مناسبت روز جهانی قدس
کد خبر: ۹۴۲۸۴۰۷
|
۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۷

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج هنرمندان کشور، متن بیانیه این سازمان به مناسبت روز جهانی قدس که به نماد استکبار ستیزی و مبارزه با ظلم تبدیل گردیده به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

"صهیونیسم و دولت غاصب و مجهول صهیونیستی در فلسطین، محکوم به فناست." (حضرت امام خامنه­ ای)

روز قدس در تاریخ همواره پرافتخار انقلاب اسلامی روزی به یادماندنی است که بزرگ معمار انقلاب حضرت امام خمینی(ره) آن را بنا نهاده و هم اکنون نیز بعد از گذر بیش از 4 دهه این روز در تقویم مبارزات مردم آزاده جهان به نماد استکبار ستیزی و مبارزه با صهیونیسم اشغالگر تبدیل گردیده است. روز قدس روزی است که کمترین برکت آن بیداری ملت جهان و حرکت مسلمین بیدار دل علیه مبارزه با ظلم، جاهلان قدرت طلب، اصحاب زر، زور و تزویر است. این روز مقدس یادآور بیعت مردم خداترس و بیدار دل با ولایت فقیه، آرمان های امام راحل و مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای بزرگمردی که با حکمت و درایت به مبارزه با ظلم و تزویر پرداخته می باشد.

ما هنرمندان انقلابی در این روز مبارک با قلم، قدم و فریاد خویش همراه با ملت سلحشور ایران اسلامی و مسلمین خداترس جهان با زبان روزه، ضمن اعلام بیعت با امام راحل و مقام معظم رهبری که همیشه بر حقانیت و حقوق ملت شریف و مظلوم فلسطین تاکید داشته اند، سهم خود را در این روز سرنوشت ساز متناسب با سیاست ها و تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا در سرتاسر ایران اسلامی، تا نابودی کامل رژیم غاصب و اشغالگر اسرائیل و آمریکا ادا خواهیم کرد.

نصر من الله و فتح قریب

ارسال نظرات