خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه هشترود:

روز قدس روز اتحاد امت اسلامی در حمایت از قدس و ملت مظلوم فلسطین است

تبریز-مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه هشترود گفت:روز جهانی قدس یادگار امام خمینی(ره) است و بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی با تدبیر و هوشمندی آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به نام روز جهانی قدس نام‌گذاری کردند.
کد خبر: ۹۴۲۸۴۶۷
|
۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی حجت الاسلام حسن امیرنژاد در محفل انس با قرآن کریم کارکنان سپاه هشترود افزود: روز قدس روز مبارزه با رژیم جعلی صهیونیستی و روز همدردی ملت مظلوم فلسطین است که هر ساله ملت بیدار ایران با حضور پرشور خود در آخرین جمعه ماه رمضان تنفر و انزجار خود را از این رژیم و هم‌پیمانانش اعلام می‌کنند.

وی حمایت از رژیم صهیونیستی را خیانت به جهان اسلام دانست و گفت: روز قدس روز اتحاد و یکپارچگی امت اسلامی در حمایت از قدس شریف و ملت مظلوم فلسطین است.

حجت الاسلام امیرنژاد اسرائیل را دشمن مشترک مسلمانان خواند و افزود: کشورهای اسلامی به جای آنکه علیه اسرائیل غاصب متحد شوند خود دچار اختلاف و تفرقه و جنگ شدند و به جای آنکه از ابراز و امکانات خود علیه رژیم اسرائیل استفاده کنند آن را بر علیه کشورهای مسلمان به کار می‌برند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه هشترود ادامه داد: اختلاف، تفرقه و جنگ میان امت اسلام و کشورهای مسلمان سبب شده این رژیم غاصب با خیالی آسوده به جنایات خود علیه مردم فلسطین ادامه دهد.

وی راهبرد جمهوری اسلامی را حمایت از مظلوم و ایستادگی در برابر ظالم دانست و گفت: امسال همچون سال‌های گذشته مردم همیشه در صحنه با حضور پرشور خود در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با شهدا، امام(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی تجدید بیعت می‌کنند

ارسال نظرات
آخرین اخبار