محدودیت های ترافیکی راهپیمایی روز قدس در پیشوا

محدودیت های ترافیکی راهپیمایی روز قدس در شهرستان پیشوا اعلام شد.
کد خبر: ۹۴۲۸۵۱۸
|
۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، در جلسه شورای حمل و نقل و ترافیک شهرستان پیشوا که صبح امروز پنج‌شنبه ۸ اردیبهشت‌ماه در محل فرمانداری برگزار شد، در خصوص محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی روز قدس تصمیم‌گیری گردید.

در این جلسه مقرر شد برای تسهیل در عبور و مرور و افزایش ضریب ایمنی و جلوگیری از مشکلات ترافیکی، محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های تردد و توقف در مسیر برگزاری مراسم روز قدس در شهر‌های پیشوا و جلیل‌آباد اعمال شود.

بر این اساس، از ساعت ۲۴ امشب پارک خودرو‌ها از مبداء راهپیمایی شهر پیشوا واقع در میدان نماز و در ادامه مسیر برگزاری راهپیمایی به سمت میدان شهید چمران، مسیر رفت(لاین جنوبی) خیابان شریعتی به سمت میدان امام خمینی(ره) و خیابان امام خمینی(ره) و سربالایی به سمت خیابان فلسطین و ورودی پارکینگ حرم ممنوع است.

همچنین فردا(جمعه ۹ اردیبهشت) از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح تا پایان مراسم راهپیمایی، تردد در مسیر‌های فوق و همچنین ورودی سربالایی به سمت انتهای بازار و انتهای بلوار شهید مهتدی ممنوع و محدودیت‌های ترافیکی برقرار است.

در شهر جلیل‌آباد نیز از ساعت ۲۴ امشب پارک خودروها از مبداء برگزاری مراسم واقع در میدان شهید سلیمانی و در ادامه مسیر برگزاری مراسم به سمت مسجد حضرت ابوالفضل(علیه السلام) ممنوع است.

همچنین فردا(جمعه) از ساعت ۹ صبح تا پایان مراسم راهپیمایی، تردد خودروها در میدان شهید چمران به سمت مسجد حضرت ابوالفضل (علیه‌السلام) و بالعکس ممنوع و محدودیت‌های ترافیکی برقرار می‌باشد.

از شهروندان محترم درخواست می‌شود ضمن همکاری با ماموران زحمتکش راهور و نیروی انتظامی از مسیرهای جایگزین برای تردد خودروها استفاده نمایند

ارسال نظرات