رئیس سازمان بسیج رسانه در بیانیه‌ای اهالی رسانه را برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.
کد خبر: ۹۴۲۸۵۹۴
|
۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، عباس محمدیان رئیس سازمان بسیج رسانه در بیانیه‌ای اهالی رسانه را برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.

متن این پیام به این شرح است:

روز جهانی قدس، یادآور فرمانی داهیانه از سوی رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) است که با هوشمندی خطوط فکری و مبانی اعتقادی و فرهنگی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در مواجهه با اشغالگری رژیم کودک‌کش صهیونیستی و هتک حرمت قبله اول مسلمانان ترسیم کردند.

ملت مظلوم فلسطین طی هفت دهه گذشته مورد ظلم و استبداد بی حد و حصر صهیونیست‌ها قرار گرفتند و ایجاد غذه سرطانی اسرائیل به مصیبت‌های آنها افزود اما با مردمانی از جنس ایمان به «واعدوا لهم ماستطعتم بالقوه» و معنویت و مقاومتی استوار، پرچم عدالت‌خواهی را افراشته نگه داشته‌اند.

تعیین آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس، به واقع بهترین فرصت برای تحقق اتحاد و انسجام در میان امت مسلمان است که با آزادی‌خواهان دنیا برای انزوا و نابودی رژیم صهیونیستی و حامیان مستکبرش و در رأس آن آمریکاست، بدون شک این امر زمینه را برای شکوفایی بیش از پیش تمدن اسلامی در زمینه‌های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی فراهم خواهد کرد.

پرچم عدالت‌طلبی و آزادی‌خواهی که هم‌اکنون به دستان مردم وفادار و پرتلاش ایران اسلامی افراشته شده است با مجاهدت‌های جوانان این مرز و بوم در همه حوزه‌های فکری، علمی، فرهنگی و هنری به تمامی دنیای اسلام نفوذ پیدا کرده و در آستانه نفوذ بر ذهن و قلب آزادگان و آزادسرشتان قرار گرفته است.

جامعه رسانه‌ای ایران نیز بار دیگر هم‌صدا تمامی آزادی‌خواهان جهان در راهپیمایی باشکوه قدس شرکت کرده و با امیدی راسخ برای آزادی قدس شریف از سیطره پوشالی رژیم غاصب اسرائیل با مشت‌های گره کرده، غریو اتحاد خود و فریاد مظلومیت مردمی ستمدیده را به گوش جهانیان می‌رساند تا مستکبرین بار دیگر بدانند که جهان اسلام یکدل و یکصدا پشتوانه فلسطین و فلسطینیان است.

سازمان بسیج رسانه هم با تاسی از آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی و با امید به نجات جامعه بشری و بویژه ملت فلسطین از چنگ دشمنان انسانیت، ضمن اعلام انزجار از طرح‌های شیطانی وگمراه کننده ایالات متحده آمریکا و رژیم صهیونیستی، پایان پاندمی و شیوع جهانی استکبار و استبداد را از خداوند منان طلب کرده و در راه نیل به اهداف این آرمان و تحقق وعده الهی اعلام آمادگی می‌کند.

ارسال نظرات