بیانیه ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه به مناسبت روز جهانی قدس

ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه از عموم همشهریان، بسیجیان، اصحاب رسانه، طلاب و دانشجویان و سایر اقشار مردم جهت شرکت در این همایش ضد استکباری دعوت به عمل می‌آورد.
کد خبر: ۹۴۲۸۶۰۰
|
۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از ابرکوه، ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه‌ای به شرح زیر صادر نمود:
بسم الله الرحمن الرحیم
اُذِنَ لِلَّذِینَ یُقَاتَلونَ بِأَنَّهُمْ ظُلِمُوا وَإِنَّ اللَّهَ عَلَی نَصْرِهِمْ لَقَدِیرٌ
به مسلمانان که جنگ به آن‌ها تحمیل شده رخصت (جنگ با دشمنان) و جهاد داده شد، زیرا آن‌ها از دشمن سخت ستم کشیدند و همانا خدا بریاری آن‌ها قادر است. سوره مبارکه الحج-آیه ۳۴.
«آمادگی جوانان فلسطینی و قدرت‌نمایی مجموعه‌های ارزشمند جهادی و اعداد قوّه به صورت مستمر، فلسطین را روز به روز قدرتمند‌تر و دشمن غاصب را روز به روز ناتوان‌تر و زبون‌تر خواهد کرد.» امام خامنه‌ای (مد ظله العالی)
ابتکار بنیان گذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) در نامگذاری روز جهانی قدس باعث شد تا مبارزه با تجاوز و اشغال‌گری و کشتار مردم بی‌گناه فلسطین و نیز هجمه قدرت‌های خونخوار و اسلام‌ستیز غربی، به خواسته عمومی مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان تبدیل شود و همچنین برخی غافلین را از خواب غفلت بیدار کند، و طبق فرمایش مقام معظم رهبری فلسطین را به مسئله اول جهان اسلام تبدیل کند.

«روز قدس» از همان بدو شکل‌گیری موجب ایجاد خط وحدتی منسجم میان امت اسلامی و همه آزادی خواهان جهان و همچنین موجب زنده ماندن آرمان آزادی فلسطین و برملا شدن ظلم جبهه استکبار جهانی علی الخصوص رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی شد و تا امروز توجه تمام جهانیان را به این مسئله مهم در جهان اسلام، معطوف کرده است.
روز قدس در سالیان گذشته آنقدر بسط و گسترش پیدا کرده که به نماد مبارزه علیه اشغالگری و زورگویی در میان مسلمانان و آزادی خواهان جهان تبدیل گشته و نقش بی‌بدیلی در به شکست کشاندن نقشه‌های شوم و ضد بشری متجاوزان و زورگویان جهان همانند آمریکا و اسرائیل علیه مردم فلسطین داشته است.
در شرایط کنونی که صهیونیست‌ها بیش از هر زمان دیگری با بیداری امت اسلامی و همچنین افزایش عملیات‌های ضدصهیونیستی در داخل سرزمین‌های اشغالی مواجه هستند، راه‌پیمایی جهانی روز قدس اهمیت بسیار زیادی دارد و موجب دلگرمی مردم مظلوم فلسطین و تمام مظلومان جهان شده و خشم و عصبانیت اشغالگران صهیونیست و حامیان آن‌ها را رقم خواهد زد.
ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه همراه و همدل با مردم بصیر و همیشه در صحنه ایران اسلامی ضمن تأکید بر حمایت همه جانبه از حقوق ملت مظلوم و سربلند فلسطین، جنایات رژیم خون خوار صهیونیستی و حامیان منحوس و ظالمشان را محکوم کرده و از عموم همشهریان، بسیجیان، اصحاب رسانه، طلاب و دانشجویان و سایر اقشار مردم جهت شرکت در این همایش ضد استکباری دعوت به عمل می‌آورد.
به امید دیدار همه مردم عزتمند و سربلند ایران اسلامی در یوم الله روز جهانی قدس.

ارسال نظرات
آخرین اخبار