در ماه ضیافت الهی برگزار شد:

برگزاری محفل قرآنی و ضیافت افطاری رضوی ویژه خواهران در روستای قلعه گک تربت جام

محفل انس با قرآن کریم و ضیافت افطاری رضوی ویژه خواهران در ماه مبارک رمضان با حضور قاریان و روزه داران به همت کانون فرهنگی بانوی مرزنشین، قرارگاه ثامن ائمه(ع)، قرارگاه عملیاتی شهیدقاجاریان و حوزه مقاومت بسیج خاتم الانبیاء(ص) در روستای مرزی قلعه گک برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۲۸۷۱۹
|
۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی تربت جام، ادیسه پروانه مسئول کانون فرهنگی بانوی مرزنشین تربت جام گفت:ماه مبارک رمضان، ماه نزول قرآن، ماه خدا و ماه تزکیه و تهذیب است و قرآن در شب قدر نازل شده و در قلب پیامبر اکرم(ص) تجلى یافته است پس نتیجه مى گیریم که ماه رمضان تجلى گاه قرآن و ماه انس با قرآن است.

وی افزود: روزه داران مومن در این ماه مهمان خدا هستند و در کنار خوان پربرکت قرآن نشسته اند،و بنابراین باید با تلاوت قرآن انس بگیرند.

وی تصریح کرد:به همین مناسبت محفل انس با قرآن و ضیافت افطاری ویژه خواهران روستای مرزی قلعه گک به همت کانون فرهنگی بانوی مرزنشین قرارگاه ثامن ائمه(ع)، قرارگاه عملیاتی شهیدقاجاریان و حوزه مقاومت بسیج خاتم الانبیاء(ص) برگزار شد که مورد استقبال بانوان روزه دار و مردم روستا قرار گرفت.

وی اضافه کرد: در این مراسم معنوی مولوی احمدی به سخنرانی پرداختند و قاریان برتر با قرائت کلام وحی به اجرای برنامه قرآنی پرداختند. در پایان بانوان روزه دار و مردم روستا مهمان سفره افطار رضوی بودند.

خبرنگار:حسینعلی فروغیان

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار