خبرهای داغ:

برگزاری نشست هم اندیشی نمایندگان تشکل های دانش آموزی استان سمنان با موضوع فلسطین

همزمان با فرارسیدن روز جهانی قدس، نشست هم اندیشی نمایندگان تشکل های دانش آموزی استان سمنان با حضور سه تشکل انجمن اسلامی ، سازمان دانش آموزی و بسیج دانش آموزی با موضوع فلسطین محور مقاومت جهان اسلام به میزبانی سازمان بسیج دانش آموزی استان سمنان برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۲۸۷۳۱
|
۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۹

به گزارش خبر گزاری بسیج از سمنان ،نشست هم اندیشی نمایندگان تشکل های دانش آموزی استان سمنان با حضور سه تشکل انجمن اسلامی ، سازمان دانش آموزی و بسیج دانش آموزی با موضوع فلسطین محور مقاومت جهان اسلام به میزبانی سازمان بسیج دانش آموزی استان سمنان برگزار گردید.

عبدوس نماینده تشکل انجمن های اسلامی در جمع صمیمی تشکل های دانش آموزی استان سمنان گفت : قدس مسئله اول جهان اسلام است و به همین خاطر نسل نوجوان و جوان به این موضوع کاملا حساس هستند. قدس محور الهی ماست چرا که بسیاری از پیامبران الهی زادگاه و محل سکونت آنها مسجد الاقصی بوده و به همین جهت از لحاظ دینی ارزش بالایی را برای ما به همراه دارد .
همچنین از لحاظ طبیعی ، فلسطین به علت واقع شدن در شاه راه سه قاره آمریکا ، اروپا و آسیا و قرارگیری رودها و اقیانوس های مهمی همچون دریای سرخ و اقیانوس آرام کاملا حیاتی و مهم است .
وی گفت : ما شاهد تحولات خوبی در مقاومت قدس بوده ایم به طوری که انتفاضه سنگ آنها در طول زمان به انتفاضه موشک تبدیل گردیده است . به فرمایش مقام معظم رهبری قدس همانند لیله القدر تاریخ است که باید از تاریخ یاد بگیریم و در مقابل اسرائیل بایستیم.

شادکام نماینده تشکل سازمان دانش آموزی گفت : شرط مسلمان بودن، حمایت از سایر مسلمانان است و هدف اصلی دفاع از مظلومان جهان خصوصا زنان و کودکان بی پناه فلسطین می باشد . وی دفاع از حقوق فلسطین را نه تنها مخصوص مردم ایران دانست بلکه آن را وظیفه ای دانست که باید به کل دنیا تعمیم پیدا کند.

حاجیان نماینده تشکل انجمن اسلامی بیان کرد : نظام مقدس ما از هر کشور مظلومی دفاع خواهد کرد و چه بسا نزدیک به یک قرن است که مزدوران اسرائیلی به زور خاک فلسطین را به نام خود زده اند.
خداوند در قرآن کریم می فرماید : نباید در مقابل ظلم تسلیم شوید و در مقابل ظلم احساس ضعف نکنید. اینجاست که می بینیم اسرائیل حتی بعد از سال ها با زور نتوانسته حریف مردم فلسطین شود.

قربانی نماینده تشکل بسیج دانش آموزی گفت : شاید برای برخی ها سوال شود که چرا سرزمین فلسطین از سایر بلادها به عنوان محور جهان اسلام انتخاب گردیده است که در پاسخ به این عزیزان باید گفت : فلسطین محل تلاقی ۳ دین الهی اسلام ، مسیح و یهود بوده است ؛ جایی که منجی آخر الزمانی یهودیان یعنی حضرت سلیمان ، محل به صلیب کشیده شدن حضرت مسیح و معراج رسول اکرم (ص) بوده است.
همچنین این سرزمین به علت واقع شدن کانال سوئد بسیار ارزشمند است.
مهم ترین عاملی که قدس را با انقلاب اسلامی کشور عزیزمان پیوند زده این است که شیعه هیچ گاه در تاریخ خود نمی تواند قبول کند که مردمی تحت ستم باشند و انتفاضه فلسطیان نشئت گرفته از انقلاب اسلامی ایران و رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) می باشد.

در پایان نمایندگان تشکل های دانش آموزی استان سمنان بعد از قرائت بیانیه روز قدس از ملت مومن و ولایتمدار ایران دعوت کردند تا ضمن تجدید بیعت با آرمان های بلند معمار کبیر انقلاب به ندای  مقام معظم رهبری لبیک گفته و همگان با حضور آگاهانه و گسترده خود در راهپیمایی روز جهانی قدس باردیگر صلابت ، اقتدار و ظلم ستیزی مردم شهید پرور ایران را به نمایش بگذارند و فریاد های بلند خود را از اعمال ضد انسانی این رژیم غاصب صهیونستی و حامیانش به گوش جهانیان برسانیم.

در این بیانیه آمده است :

بسم الله الرحمن الرحیم

روز قدس یکی از آن جلوه های حقیقی اتحاد و انسجام دنیای اسلام است
مقام معظم رهبری مدظله العالی

 

" قدس" قبله اول مسلمانان ، دفتر خونین شجاعت ، کانون اتحاد توحید پرستان و آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و یادگار بنیانگذار فقید انقلاب اسلامی ایران حضرت اما خمینی ره ، سمبل استکبارستیزی و عدالتجویی میباشد.

این ابتکار حضرت امام(ره) خوشبختانه امروزه به نماد صلح طلبی و مقابله مستضعفین با مستکبرین در سراسر جهان تبدیل شده است و هرساله ملت مسلمان و روزه دار ایران اسلامی در این روز با مشت های گره خورده و صف های به هم فشرده از توحش رژیم کودک کش صهیونیسم و حامیان آن اعلام انزجار میکنند.

 

و اما ما آینده سازان انقلاب اسلامی ایران درهم اندیشی تشکل های دانش آموزی استان سمنان با قلب آکنده از خشم و نفرت نسبت به جنایات اخیر در منطقه غزه وفلسطین و شهادت و زخمی کردن عزیزانمان،پدران ،مادران، دانش آموزان فلسطینی اعلام میداریم که :

1-تشکل های دانش آموزی استان سمنان ضمن محکومیت هرگونه اعمال ضد انسانی علیه ملت مظلوم فلسطین، همراهی و همدردی خود را با نوجوانان و جوانان عزیز قدس اعلام میداردو دفاع از آرمان فلسطین و محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی و مبارزه با جبهه استکبار را از تکالیف دینی و انسانی خود میدانیم.

2-کارگزاران دستگاه دولت و نظام ایران اسلامی به بیانات رهبر عزیز انقلاب در محور نفوذ و دسیسه های دشمن و جبهه غرب توجه دقت نموده و زیرساخت های لازم را فراهم نمایند تا لحظه ای گمان تفرقه افکنی بین دولت و ملت ایران از ذهن شوم آنها خطور نکند چرا که ناکارآمد نشان دادن دولت و تفرقه افکنی بین ادیان مختلف در تمامیت ارضی ایران ، از آرمان های شوم کشور های جبهه باطل است.

3-تاسف بار است که تمام اعمال شیطانی این رژیم در سکوت و مماشات برخی حاکمان جهان اسلام در منطقه ، سازمان ملل و سازمان های مدافع حقوق بشر در حال وقوع است . سازمان های مدافع حقوق بشر بر خلاف عنوان خود عمل میکنند و لازم است کمی به خود آیند و به دفاع از حقوق زنان و کودکان مظلوم و آواره فلسطین برخیزند . تا کی سکوت ؟ تا کی در خواب به سربردن ؟ تا کی میخواهید عروسک دست مستکبران جهانی باشید ؟

با سکوت شما هزاران جنایت و قتل در این منطقه به وقوع می پیوندد . کنگره ملی بسیج دانش آموزی این سکوت سازمان های به ظاهر مدافع حقوق و عدالت بشری را به شدت محکوم می کند و آنهارا آلت دست آمریکا و همدستانش معرفی می نماید.

و در پایان ما دانش آموزان و آینده سازان ایران اسلامی در استان سمنان از ملت مومن و ولایتمدار ایران دعوت به عمل می آوریم تا ضمن تجدید بیعت با آرمان های بلند معمار کبیر انقلاب به ندای  مقام معظم رهبری لبیک گفته و همگان با حضور آگاهانه و گسترده خود در راهپیمایی روز جهانی قدس باردیگر صلابت ، اقتدار و ظلم ستیزی مردم شهید پرور ایران را به نمایش بگذارند و فریاد های بلند خود را از اعمال ضد انسانی این رژیم غاصب صهیونستی و حامیانش به گوش جهانیان برساند .

و السلام علکیم و علی عبادالله الصالحین
بسیج دانش آموزی، سازمان دانش آموزی،اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار