خبرهای داغ:
سرپرست آموزش و پرورش شهرستان البرز

راهپیمایی روز قدس، مرهمی کوچک بر آلام بزرگ مظلومان غزه است

سرپرست آموزش و پرورش شهرستان البرز عنوان کرد: راهپیمایی روز قدس، مرهمی کوچک بر آلام بزرگ مظلومان غزه است
کد خبر: ۹۴۲۸۷۶۹
|
۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۰

قزوین_علی عباسیان سرپرست آموزش و پرورش شهرستان البرز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج، ضمن محکوم کردن جنایات رژیم اشغالگر قدس در غزه و اعلام شرکت و حضور فعال فرهنگیان و دانش آموزان در راهپیمائی روز جهانی قدس بیان کرد: دوباره تکرار جنایت رژیم اشغالگر قدس و همدستانش در سرزمین های اشغالی فلسطین، اندوه فراوانی را بر قلب تمام امت های آزاده جهان نشاند.

 

وی گفت: رژیم خونخوار و جنایتکار اسرائیل نمی تواند خوی درّندگی خود را رها کند و بدون هیچ دلیلی به جان کودکان و زنان بی دفاع غزه می تازد تا بتواند اندکی از عقده حقارت خود در بین امت های جهان را بکاهد.

 

عباسیان افزود: دانش آموزان و کودکان بی گناه با نظارت سازمان ملل و آمریکای مستکبر و دیگر کشورهای مدعی حقوق بشر با فجیع ترین شکل ممکن جان می سپارند تا با خونشان اقتدار مظلومان عالم را حفظ  کنند.

 

سرپرست آموزش و پرورش شهرستان البرز عنوان کرد: اسرائیل و دشمنان این انقلاب و نظام مقدس بدانند بذر نفرت و انزجاری که نسبت به رژیم غاصب صهیونیستی در سینه نسل اول انقلاب و تمام آزادیخواهان عالم کاشته شده، امروز در وجود نسل چهارم و نوجوانان این مرز بوم، بارور گشته و ریشه دوانیده است.

 

وی عنوان کرد: آموزش و پرورش شهرستان البرز با اهتمام ویژه، از معلمان و فرهنگیان می خواهد تا همواره ضمن تقویت روحیه ی همدلی و همزاد پنداری با مسلمانان غزه، انزجار و نفرت را از رژیم کودک کش اسرائیل، روز به روز در دل نوجوانان و کودکان و دانش آموزان شهرستان، نهادینه کنند.

 

وی در پایان گفت: دانش آموزان و فرهنگیان با حضور گسترده و پرشور خود در راهپیمایی یوم الله روز قدس، مرهمی کوچک بر آلام بزرگ مظلومان غزه خواهند بود.

 

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار