مسئولین معیشت آبرومندانه کارگران را در دستور کار خود قرار دهند

سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان بوشهر با صدور بیانیه‌ای ضمن گرامیداشت هفته کار و کارگر و نهم اردیبهشت روز بسیج کارگری از مسئولین خواست تا دستیابی به معیشت آبرومندانه کارگران را در دستور کار خود قرار دهند.
کد خبر: ۹۴۲۸۷۷۵
|
۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، متن بیانیه سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان بوشهر به این شرح است:
بسمه تعالی
«کارگر ایرانی برای سربلندی این کشور تلاش می‌کند. او را باید تأیید و تقویت کرد.» امام خامنه‌ای (حفظه الله)
نامگذاری این روز‌ها به نام هفته کار و کارگر فرصتی فراهم کرده تا اهمیت کار، تلاش و کرامت کارگران شریف که نقش بی‌بدیلی در خودکفایی و استقلال اقتصادی کشور از خود نشان داده‌اند مورد تجلیل و تکریم قرار گیرد.
تردیدی نیست که پاسداشت شأن و جایگاه رفیع کار و کارگر که در آموزه‌های دینی و ارزش‌های انسانی مورد تأکید قرار گرفته است با پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به عنوان عرصه‌ای از احساس مسئولیت و حضور آگاهانه کارگران پرتلاش و سخت کوش به منصه ظهور رسید.
کارگران در کلیه صحنه‌های اجتماعی و مجاهدت‌های انقلابی جزو اقشار پیش قراول بوده‌اند و هم اکنون با وجود این که بیش‌تر آن‌ها از اقشار ضعیف معیشتی هستند ولی در فعالیت‌های جهادی اخیر خصوصاً مقابله با شیوع ویروس منحوس کرونا و نیز در مراحل مختلف رزمایش کمک‌های مؤمنانه با حضور فعال، معرفت و درک بالای خود را نسبت به امور اجتماعی نشان داده‌اند.
اقدام هوشمندانه و درایت حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای (حفظه الله) در نامگذاری امسال به نام «تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین» بی‌تردید تأمین فرصت ارزشمندی را برای جبران عقب‌ماندگی‌های گذشته فراهم کرده است؛ لذا لازم است مسئولین محترم اجرایی اهتمام بیشتری جهت تأمین رفاه و تقویت قدرت خرید کارگران و دستیابی به معیشت آبرومندانه را برای کارگران سخت کوش و تلاش‌گر در دستور کار خود قرار دهند.
سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان بوشهر با ادای احترام به مقام شامخ شهدا خصوصاً ۱۴ هزار شهید والامقام کارگر ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه ضیافت الهی، فرا رسیدن هفته کار و کارگر- ۵ لغایت ۱۱ اردیبهشت- و نهم اردیبهشت سال روز شهادت شهید برونسی و روز بسیج کارگری را به جامعه کارگری تبریک گفته و از تمامی مدیران و مسئولان حوزه کار و کارگر تقاضا دارد نسبت به بروزرسانی و احقاق حقوق حقه کارگران و برطرف نمودن مشکلات آنان اقدام نمایند.
در پایان از کلیه رزمندگان خط مقدم تولید و تلاشگران جبهه اقتصاد مقاومتی که عاشقانه و ایثارگرانه برای سرعت بخشیدن به پیشرفت چرخ تولید و اقتصاد کشور عزیز ایران تلاش مجدانه می‌کنند تقدیر و تشکر به عمل می‌آید.
سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان بوشهر
اردیبهشت ماه ۱۴۰۱
انتهای پیام/

ارسال نظرات