امروز رسانه های ما باید اهمیت مسئله فلسطین را به دنیا نشان دهند

فرماندار چابهار گفت: امروز رسانه‌های ما لازم است وظیفه‌ای را که رسانه‌های دنیا در حق مردم مظلوم فلسطین انجام نداده‌اند بر عهده گرفته و به خوبی انجام دهند.
کد خبر: ۹۴۲۸۸۰۷
|
۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از چابهار،  جواد سپاهی فرماندار چابهار در سخنرانی روز قدس اظهار کرد: ما در زمان اوج مبارزات علیه رژیم ستمشاهی کم‌تر جلسه و سخنرانی‌ای از امام خمینی (ره) به یاد داریم که صحبتی از جنایات رژیم صهیونیستی در آن وجود نداشته باشد به طوری که امام راحل (ره) حمایت از ملت مظلوم فلسطین را وظیفه خود می‌دانستند.

وی افزود: امام خمینی (ره) در آن زمان که با رژیم شاهنشاهی درگیر بودیم و هر روز شهدایی را در این راه تقدیم می‌کردیم با وجود سخت‌گیری‌های ساواک، فلسطین را فراموش نکردند که این موضوع نشان دهنده اهمیت مسئله فلسطین است.

فرماندار شهرستان چابهارتأکید کرد: امروز هفت دهه است که سرزمین فلسطین آماج حملات رژیم صهونیستی است و این رژیم با حمایت کشور‌های غربی توانسته است ۸۰۰ هزار تا یک میلیون فلسطینی را از خانه‌های خود آواره کند.

این مقام مسئول اضافه کرد: رژیم صهیونیستی امروز نتوانسته است شعار از نیل تا فرات خود را محقق کند چرا که امروز مقاومت راه خود را پیدا کرده و روحیه مقاومت، استکبارستیزی و حمایت از ملت مظلوم فلسطین در دنیا روزبروز گسترش پیدا کرده است تا جایی که کشور‌های مرتجع عرب و آن‌هایی که به دنبال سازش با این رژیم غاصب هستند نیز این موضوع را به خوبی فهمیده‌اند.

جواد سپاهی خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکنون بیشترین نقش تبیینی درباره مسئله فلسطین را در سراسر جهان اسلام بر عهده داشته‌اند.

 سپاهی در ادامه به نقش رسانه‌های غربی در حمایت از رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: امروز رسانه‌های ما لازم است وظیفه‌ای را که رسانه‌های دنیا در حق مردم مظلوم فلسطین انجام نداده‌اند بر عهده گرفته و به خوبی انجام دهند.

وی افزود: امروز با گذشت سال‌های متمادی از جنایات رژیم غاصب صهیونیستی، لازم است رسانه‌های حامی این رژیم به این سوال پاسخ دهند که فرق بین مردم یمن و فلسطین با مردم اوکراین چیست؟ و چرا این رسانه‌ها رفتار‌هایی دوگانه در قبال مردم این دو سرزمین دارند؟

ارسال نظرات
آخرین اخبار