خبرهای داغ:
فرمانده سپاه امام صادق(ع) شهرستان آبیک؛

برگزاری جشن گلریزان برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در شهرستان آبیک

سرهنگ صادق پور از برگزاری جشن گلریزان برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد با حضور سپاه، دادگستری شهرستان، ستاد دیه استان و تعدادی از خیرین در شهرستان آبیک خبر داد.
کد خبر: ۹۴۲۸۸۲۰
|
۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۳

قزوین_سرهنگ مهدی صادق پور، فرمانده سپاه امام صادق(ع) شهرستان آبیک در حاشیه برگزاری جشن گلریزان آزادی زندانیان غیرعمد شهرستان آبیک که با حضور مسوولان شهرستان برگزار شد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج بیان کرد: این مراسم با محوریت سپاه، دادگستری شهرستان و ستاد دیه استان و تعدادی از خیرین اجرا شد.

وی گفت: گلریزان آزادسازی زندانیان غیرعمد با هدف تسهیل آزادی افرادی که به دلیل مشکلات مالی در زندان گرفتار شده اند اجرا شد تا با آزادی آنها آرامش و آسایش به خانواده آنها بازگردد که این خود از مصادیق بارز و شاخص کاهش آسیب های اجتماعی است.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) شهرستان آبیک اظهار کرد: در اسلام افرادی که غیرعمد وارد زندان شده اند مورد توجه ویژه قرار می‌گیرند تا با همت مردم، خیرین نیک اندیش و منش پهلوانی مقدمه آزادی آنها فراهم شود.

سرهنگ صادق پور عنوان کرد: در جریان این مراسم حدود ۸ میلیارد ریال توسط حاضرین جمع آوری شد که در راستای آزادسازی زندانیان غیرعمد شهرستان آبیک هزینه خواهد شد.

وی افزود: آزادی هر زندانی غیرعمد قطعا نقش مهمی در پیشگیری از آسیب های اجتماعی خواهد داشت. ضمن اینکه جرم این زن انسان اغلب ناخواسته و بر سر مسایلی همچون مهریه و بدهی است.

سرهنگ صادق پور گفت: سپاه در راستای کمک به محرومین و کاهش آسیب های اجتماعی، توانسته قدم های پرخیر و برکتی برداشته و اتفاقات خوبی را در همین راستا رقم زده است که آزادسازی زندانیان غیرعمد بخشی از این فعالیت هاست.


انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار