خبرهای داغ:
تبریز- معاون دفتر ارتباطات ریاست جمهوری با روحانیت گفت: ملت ایران امروز با حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس بار دیگر اعلام کردند که تحت تعالیم امام راحل و جانشین خلف ایشان حضرت امام خامنه‌ای، در میدان هستند و روز قدس را روز اسلام و حمایت از مظلومان عالم می‌دانند.
کد خبر: ۹۴۲۸۸۳۱
|
۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۹

به گزارش حبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام عبدالعلی ابراهیمی روز جمعه در جمع شرکت‌کنندگان در راهپیمایی روز قدس مراغه اظهار داشت: این ملت امروز بار دیگر آمدند تا به امام و آن روح جاودانه بگویند که قدس به همه ملت‌های مسلمان عالم تعلق دارد و این ملت از همه مظلومان عالم در یمن، لبنان، افغانستان و دیگر کشورها دفاع خواهد کرد.

وی با تاکید بر اینکه این ملت با لبیک گفتن به امام راحل و رهبری، لحظه‌ای از ملت مظلوم فلسطین غفلت نخواهند کرد، بیان کرد: در میان ملت مسلمان جهان این واقعیت در حال ریشه دواندن است که «چو عضوی به درد آورد روزگار، دگر عضوها را نماند قرار».

حجت‌الاسلام ابراهیمی با بیان اینکه مساله فلسطین نباید تحت تاثیر مسایل سیاسی قرار گیرد، اضافه کرد: تلاش حاج قاسم‌ها و انقلابی‌های واقعی و اندیشه‌ای که شهید «تهرانی مقدم» به عنوان دست‌پرده رهبری آن را روی میز گذاشت، امروز جواب داده و آزادی قدس نزدیک است.

وی بیان کرد: امروزه در مساله فلسطین چیزی به نام امنیت غاصبان قدس وجود ندارد و به برکت انقلاب و ایثار و مقاومت پدران و مادران و همسران و فرزندان شهیدانمان در ایستگاهی ایستاده‌ایم که اگر فرمانده کل قوا و امام مسلمین اراده کنند، در ظرف کمتر از هشت دقیقه اسرائیل با خاک یکسان می شود.

حجت‌الاسلام ابراهیمی ادامه داد: اگر فرمانده ما دستور دهند، سربازان گمنام و درجه‌دار امام عصر(عج) در این مملکت گنبد آهنین که سهل است، اسرائیل را زیر نگین جمهوری اسلامی قرار می‌دهند.

به گفته وی این ملت مومن ایران اسلامی بودند که کمر داعش و تکفیری‌ها را شکستند و نقشه‌های دشمنان برای به حاشیه کشاندن مسئله فلسطین را همواره خنثی کرده‌اند.

وی اظهار داشت: امروز ملت فلسطین نه با سنگ و لنگه کفش بلکه با موشک از خودشان دفاع می‌کنند و این حرکت تا آزادی قدس شریف ادامه خواهد داشت زیرا وعده رهبری حق است که فرموده‌اند «ما در قدس شریف نماز خواهیم خواند».

 

ارسال نظرات