خبرهای داغ:
عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های کازرون در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه روز قدس:

تکیه بر اسرائیل تکیه بر بادکنک درحال انفجار است که دول مرعوبش را هم بر باد خواهد داد

عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های کازرون گفت: اسرائیل، رژیمی است که با ارابه‌های مرگ و وحشت سرزمین‌های مقدسی را به اشغال خود درآورده است.
کد خبر: ۹۴۲۸۸۷۰
|
۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، جواد رئیسی عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاههای کازرون در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه روز قدس گفت:رژیمی که با ارابه های مرگ و وحشت سرزمین های مقدسی را به اشغال خود درآورده و برای هر وجب از این خاک غصب شده خونهای مظلومانی از کودک و زن و هر انسان بیگناه دیگر را بر زمین ریخته است.
وی در ادامه افزود:مسئله فلسطین نه مسئله آب و خاک مردم این سرزمین ؛ بلکه مسئله جهان اسلام است ، چرا که فلسطین پاره تن امت اسلام است و این امت اسلامی هستند که باید به یاری فلسطین بشتابند.
این دانشجوی انقلابی در بخش دیگری از سخنانش گفت: هر انسان آگاه و آزاده ای در جهان ، مدافع فلسطین است . امروز دوقطب و دو جبهه در جهان باید تعریف کرد. جبهه کفر و ظلم که رژیم نامشروع اسرائیل را زائیده و پرورش داده و جبهه حق و آزادی که در حمایت از فلسطین به مبارزه برخاسته است.
این فعال دانشجویی با اشاره به زوال رژیم صهیونیستی گفت: امروز بشریت بیدار شده و ندای مظلومیت مردم فلسطین را می شنود و بوق های رسانه ای صهیونیستی دیگر نمی توانند به اغواگری و هوچیگری بپردازند. بر همین اساس است که وضعیت این رژیم نسبت به یک دهه قبل به سمت زوال و نابودی رفته است.
عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی اظهار داشت: امروز به یمن مجاهدتهای رزمندگان جبهه مقاومت، ما در پشت مرزهای این رژیم غاصب ایستاده ایم و لرزه به هیمنه پوشالی شان انداخته ایم. آنها، امروز از فرط زبونی و خواری به دنبال رسانه ای کردن و هویدا شدن روابطشان با دول مرتجع و خودباخته عربی هستیم تا شاید آبروی از دست رفته شان را بازیابی کنند و زهی خیال باطل.
جواد رئیسی افزود:امروز، ایادی رژیم غاصب و کودک کش در هر کشوری در خاورمیانه نباید روی آرامش ببیند و نیروهای نظامی جمهوری اسلامی و دستگاه دیپلماسی نباید بگذارند کشورهای همسایه تبدیل به مامن امنی برای این کفتارصفتان گردد.
این دانشجوی بسیجی با تاکید به برگزاری انتخابات آزاد در فلسطین اظهار داشت: اکنون که مدعیان حقوق بشر و دمکراسی در مقابل این اشغالگری ها و جنایتهای ضد بشری کتمان حق نموده و با این رژیم غاصب همکاری می نمایند و حاضر نیستند با نسخه انتخابات آزاد سرنوشت این ملت مظلوم را بر کشورشان تعیین کنند، بر دولت ها حامی فلسطین واجب است که این مردم مظلوم را به سلاح ها و تسلیحات لازم مجهز ، تا بتوانند حق از دست رفته خود را از چنگال صهیونیستهای غاصب بستانند و یا آنها را وادار به برگزاری انتخابات آزاد نماید.
وی در پایان سخنانش خطاب به دولتهای عربی سرسپرده به جهان غرب گفت:متاسفانه برخی دولت های مزدور و یا مرعوب عربی ، که راه حل مساله فلسطین را سازش و تعامل با این رژیم می دانند، باید بدانند که تکیه دادن و یادگاری نوشتن روی دیوار این رژیم صهیونیستی همانند تکیه دادن و یا یادگاری نوشتن بر روی بادکنک است که موج و صدای انفجار نابودیش شما را هم درخواهد نوردید. پس هوشیارانه و آگاهانه با ندای مظلومانه مردم فلسطین همراه شوید که به حول و قوه الهی نصرت و پیروزی نزدیک است و این وعده صادق خداوند در قرآن است .

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار