جانشین فرماندهی سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام در جمع مردم شهرستان چرداول گفت: رژیم صهیونیستی یک غده سرطانی است که باید برچیده شود و ریشه بسیاری از جنایت ها در سطح دنیا و دشمنی با ملت ایران و کشتار مردم بیگناه ریشه در این رژیم دارد.
کد خبر: ۹۴۲۸۸۹۶
|
۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۶

سردار" قدرت اله کریمیان"، جانشین فرماندهی سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام در جمع مردم شهرستان چرداول به مناسبت روز جهانی قدس گفت: شمارش معکوس نابودی رژیم صهیونیستی آغاز شده و خبرهای خوبی در این زمینه به گوش می رسد و عادی سازی روابط مانع از آن نمی شود.

وی افزود: عمق دشمنی صهیونیست ها با اسلام ریشه تاریخی دارد و امروز هم از آن کاسته نشده است.قدس قبله اول مسلمین است اهمیت ویژه ای در بین مسلمانان داشته و ترفندهای دشمن مانع از نابودی آن نمی شود.

سردار کریمیان در ادامه اظهار کرد: بیش از هفت دهه است که رژیم صهیونیستی انواع جنایت ها را بر سر مردم فلسطین آورده؛ چه فرزندانی که بیگناه کشته شده یا پدر و مادری که منتطر فرزندشان هستند اما مجامع بین المللی در این رابطه سکوت کرده اند.

جانشین فرماندهی سپاه امیرالمؤمنین (ع) بیان داشت: مردم مظلوم یمن هم مورد آماج حملات رژیم آل سعود قرارگرفته ولی مجامع بین الملل در این رابطه سکوت کرده اند.

وی تصریح کرد: درخصوص افغانستان ، سوریه و سایر ملت های دنیا هنوز آثار جنایت های آمریکا و هم پیمانانش به جای مانده ولی مجامع بین الملل سکوت کرده اند.

وی با اشاره به تناقض در خصوص سازمان های مدعی حقوق بشر گفت: مسئله اوکراین نشان داد که جان انسان ها باهم تفاوت دارد ودر برخورد سازمان بین المللی و مدعی حقوق بشر تناقض دیده می شود در حالی که اوکراین در صدر اخبار و روسیه در تحریم قرار گرفته اما هیچ نامی از فلسطین ، سوریه و ... نیست.

وی عنوان کرد: مردم هم امروز با تدبیر امام خمینی(ره) مردم فلسطین را فراموش نکرده‌اند و هرساله راهپیمایی روز قدس باشکوه تر برگزار می شود.

سردار کریمیان یادآور شد: رژیم صهیونیستی یک غده سرطانی است که باید برچیده شود و ریشه بسیاری از جنایت ها در سطح دنیا و دشمنی با ملت ایران و کشتار مردم بیگناه ریشه در این رژیم دارد.

وی بیان داشت: دشمنی در جنگ ادراکی و شناختی به دنبال سست کردن اعتقادات ما و گرفتن هویت ملت ایران است که از همه تاکتیک ها و روش ها استفاده کرده است.

جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) تصریح کرد: وعده خدا در حال تحقق است و رژیم صهیونیستی ناامن شده و حرکت جدیدی از سوی محور مقاومت برای حمایت مردم فلسطین شکل گرفته و پروژه عادی سازی روابط با این رژیم شکست خورده است.

ارسال نظرات