خبرهای داغ:
مردم مسلمان و روزه‌دار شهرستان جوانرود روز جمعه با حضور حماسی در راهپیمایی آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با صدایی رساتر از همیشه، حمایت از فلسطین و انزجار از رژیم صهیونسیتی را فریاد زدند.
کد خبر: ۹۴۲۸۹۶۳
|
۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، اقشار مختلف مردم این شهرستان همگام با مسئولان همچون سنوات گذشته با وحدت و یکدلی در کنار هم با شعار همیشگی "الله اکبر"، حمایت و پشتیبانی خود را از مردم مظلوم فلسطین و قیام انتفاضه آنان اعلام کردند.

آنان همچنین با شعارهای مرگ بر اسراییل ، مرگ بر آمریکا، فلسطین فلسطین حمایتت می کنیم ، خشم و انزجار خود را از رژیم صهیونیستی و حامیانش به نمایش گذاشتند.

مردم مومن وروزه دار جوانرود  اعم از زن و مرد ، پیر و جوان ، کودک و نوجوان باعبور از خیابانهای این شهر باصدای بلند حمایت خود را مردم مظلوم فلسطین به گوش جهانیان رساندند.

شرکت کنندگان در این راهپیمایی پلاکاردها،پرچم ها و دست نوشته هایی که بر روی آنان شعارهای ضد اسراییلی و آمریکایی نوشته شده بود، با خود حمل می کردند.

امام جمعه موقت جوانرود:  قدس آبرو وحیثیت مسلمانان است

امام جمعه موقت جوانرود در تجمع مردم این شهرستان با اشاره به اهمیت روز قدس گفت: قدس آبرو و حیثیت مسلمانان و معراجگاه اسلام است.

ماموستا دکتر «محمدعزیز حسامی» در مراسم روز قدس در اجتماع بزرگ مردم جوانرود با اشاره به حیله و مکر دشمنان اسلام برای کم اهمیت جلوه دادن مسئله فلسطین افزود: کلید واژه مهم وحدت جهان اسلام «روز قدس» است که نباید فلسطینیان و جهان اسلام در برابر این غصب بزرگ تاریخی کوتاه بیایند.

وی  اظهار داشت: روز جهانی قدس یادگار ماندگار حضرت امام خمینی(ره) و نماد رویارویی حق در برابر باطل و مظهر حمایت جهانی از مردم رنج‌ دیده و مظلوم فلسطین است.

 ماموستا حسامی خاطرنشان کرد: با افزایش بصیرت و حضور گسترده مسلمانان، رژیم غاصب صهیونیستی و همچنین دشمنان و ایادی استکبار در سایر کشورهای اسلامی به اهداف خود نخواهند رسید.

وی یادآور شد: مبارزه با رژیم صهیونیستی اسراییل ایستادن در مقابل استکبار جهانی است و دفاع از مردم مظلوم فلسطین در واقع حمایت از حقیقت است.

ارسال نظرات