خبرهای داغ:
نماینده مجلس شورای اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه:

روز قدس محور وحدت جهان اسلام است

نماینده مجلس شورای اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه با اشاره به جایگاه روز قدس گفت: روز قدس محور وحدت جهان اسلام است.
کد خبر: ۹۴۲۸۹۶۸
|
۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهین شهر، حسینعلی حاجی نماینده مردم شهرستان شاهین شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اضمحلال رژیم صهیونیستی گفت:با وجود تلاش غربی ها و عمال عربی شان برای نجات رژیم جعلی صهیونیستی ،این رژیم روز به روز ضعیف تر و شکننده تر می شود.

وی افزود:امروز هیمنه ساختگی صهیونیست ها که روزی آنها را ارتش چهارم دنیا می خواندند،کاملا از بین رفته و در جنگ های 33 روز و 22 روزه و همچنین شکست های امنیتی اخیر این موضوع برای همگان روشن شد.

عضو هیات ریسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به توقف مهاجرت به سرزمین هاس اشغالی گفت:مجاهدت برادران فلسطینی و ایثار آنان باعث شده معادلات در منطقه بهم بخورد و مبارزات تغییر کرده و دست برتر از آن مبارزان فلسطینی باشد لذا مهاجرت به سرزمین های اشغالی متوقف شده است.

حسینعلی حاجی در ادامه عنوان داشت:با پیروزی انقلاب اسلامی،انتفاضه جدیدی در فلسطین آغاز شد و دوران احتضار رژیم صهیونیستی فرار رسید و به فضل الهی به زودی شاهد نابودی کامل آن خواهیم بود.

 

نماینده  مردم شهرستان شاهین شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی در پایان ضمن تشکر از حضور با شکوه مردم شریف شاهین شهر در راهپیمایی روز قدس گفت:به برکت جمهوری اسلامی و محور مقاومت،فلسطین زنده است و روز به روز قدرتمند تر خواهد شد.

ارسال نظرات