شهردار تبریز:

اعتلای نام تبریز با در کنار هم بودن و باهم بودن میسر است

تبریز- شهردار تبریز با بیان اینکه اعتلای نام تبریز با در کنار هم بودن و باهم بودن میسر است، تحقق این امر را منوط به تدوین راهبردهای کلان، برنامه ریزی درست و استفاده از ظرفیت های انسانی و مدیریت جهادی عنوان کرد.
کد خبر: ۹۴۲۹۰۳۹
|
۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، یعقوب هوشیار تدوین شیوه درست برای دستیابی به تعریف کلانشهر را نخستین راهبرد شهرداری نام برد و گفت: رسیدن به این  امر با تکیه بر نیروهای انقلابی، متخصص و علمی و بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های درون سازمانی محقق می شود که در این راستا حرکت می‌کنیم.

وی هم گرایی دستگاه ها، تبیین لزوم مسئولیت پذیری و انسجام بخشی درون سیستم را از دیگر راهبردهای شهرداری برشمرد.

هوشیار مشارکت مردمی و توجه به حرکت های مردمی را از راهبردهای مهم دانست و اظهارداشت: بدون همراهی مردم دستیابی به اهداف مدیریت شهری امکان‌پذیر نیست بنابراین باید مردم در تصمیم سازی و تصمیم گیری های شهری حضوری فعال داشته باشند.

وی حرکت به سمت شهر هوشمند و ایده آل را از دیگر راهبردهای کلان شهرداری تبریز خواند و افزود: برای رسیدن به این راهبردها 14 سیاست را شهرداری مدنظر دارد که تغییر دیدگاه در نظام مدیریت شهری، اعتقاد به کار گروهی و پرهیز از تک محوری، استفاده از افراد مسئولیت پذیر، توجه ویژه به آموزش و بهره‌وری‌ و تعریف مناسب از تعامل در ارکان مدیریت شهری مهم ترین آن هاست.

هوشیار ایجاد نظام برنامه‌سازی دانش‌بنیان، تلاش برای بسترسازی تحرک اقتصاد پایدار شهری و توجه به عدالت اجتماعی در توزیع خدمات و امکانات شهری، توجه به بافت فرسوده و حاشیه نشینی، بهره گیری از ظرفیت شهرداری با نگاه مولدسازی را از دیگر سیاست های شهرداری نام برد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار