برگزاری نشست توسعه مبادلات تجاری با محور سوریه با حضور فعالین اقتصادی استان گیلان

سردار نوعی‌اقدام در نشست توسعه مبادلات تجاری با محور سوریه با حضور فعالین اقتصادی استان گیلان در منطقه آزاد انزلی، اظهار داشت: امروز باید از اقتصادمان همچون اقتدار مان محافظت کرده و از بستر اقتصادی ایجاد شده استفاده کنیم.
کد خبر: ۹۴۲۹۰۶۷
|
۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۱

به گزارش سرویس بسیج مهندسین صنعت خبرگزاری بسیج، سردار نوعی‌اقدام عصر امروز در نشست توسعه مبادلات تجاری با محور سوریه با حضور فعالین اقتصادی استان گیلان در منطقه آزاد انزلی، اظهار داشت: امروز باید از اقتصادمان همچون اقتدار مان محافظت کرده و از بستر اقتصادی ایجاد شده استفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه هرکس بخواهد در عرصه تولید، انتقال تکنولوژی و امکانات وارد شود شرایط برای او فراهم است، افزود: رهبری امروز برای نهادینه کردن جهاد اقتصادی و علمی کردن اقتصاد به مقوله دانش بنیان اشاره کرده است. اگر می‌خواهید تحولات ارزشمندی صورت گیرد می بایست رشد اقتصادی انجام شود.

فرمانده قرارگاه حضرت زینب(س) در سوریه اضافه کرد: فعالان اقتصادی میتوانند در بخش های هتلداری، رستوران داری ، ساخت و ساز ، بازیافت زباله ، ایجاد خدمات نرم‌افزاری،  اسنپ و سایر اپلیکیشن ها ، انرژیهای تجدیدپذیر برقی و بادی و مونتاژ ، صنعت پلاستیک با تعرفه گمرکی صفر درصد کالای خود را به ۲۴ کشور عربی صادر کنند و این مسیر برای تمامی سرمایه گذاران هموار است.

نوعی اقدام گفت: همچنین صاحبان سرمایه قادر خواهند بود با انتقال تکنولوژی مهندسی و بازرگانی در صادرات ، شیر خشک ، ماکارونی، سوخت، مواد پتروشیمی و داروها در این کشورها به خصوص سوریه فعالیت داشته باشید. همچنین در همکاری و هم افزایی با اتاق بازرگانی مشترک ایران و سوریه می‌توان مشکلات را برطرف کرده و با امضا قرار داد با این اتاق از کمک مان بهره مند شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار