خبرهای داغ:

12 بسته معیشتی به همت بسیجیان سرخه ای توزیع شد

در قالب طرح مسجد محوری 12 بسته معیشتی به ارزش 15 میلیون ریال به همت بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج حضرت فاطمه زهرا (س) سرخه بین خانواده های نیازمند توزیع شد.
کد خبر: ۹۴۲۹۰۷۰
|
۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ همزمان با ماه مبارک رمضان و در راستای تداوم رزمایش مواسات و کمک های مومنانه ۲0 بسته افطاری به همت بسیجیان و گروه جهادی پایگاه مقاومت بسیج حضرت فاطمه زهرا (س) شهرستان سرخه بین نیازمندان محله توزیع شد.

زهرا ادهم فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این اقدام مومنانه در گفتگو با خبرنگار ما از سرخه اظهار کرد: با شیوع کرونا، همواره گروه‌های مردمی و بسیجیان تلاش کردند با تاکید بر اصل مسجدمحوری و محله محوری به بخشی از جامعه که به سبب از دست دادن شغل و یا مشکلات اقتصادی آسیب دیده اند کمک کنند.

او افزود: در این راستا در ماه رمضان این کمک ها افزایش پیدا کرد و توزیع نذورات در قالب افطاری های ساده و یا غذای گرم با یاری بسیجیان انجام می گیرد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت فاطمه زهرا (س) در ادامه اضافه کرد: در این شب های پر خیر و برکت رمضان 20 بسته افطاری گرم بین نیازمندان در محله توزیع شد.

 ادهم ادامه داد: همچنین با یاری خیرین ۱۲ عدد سبد کالا به ارزش 15 میلیون ریال به نیت ۱۲ امام معصوم بین نیازمندان و خانواده های آسیب دیده توزیع شد.

او در خاتمه گفت: امیدواریم همه خیران و افرادی که توانایی مالی دارند، دست ما را بگیرند تا با کمک یکدیگر بتوانیم از گوشه ای از مشکلات خانواده های نیازمند بکاهیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها