خبرهای داغ:
سردار ملک شاهکوهی:

شهید مطهری همواره آرمان قدس را فریاد میزد/ اسرائیل با سرعت بیشتری به نابودی خود نزدیک می شود

فرمانده سپاه نینوا گفت: همزمانی ایام شهادت شهید مطهری و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه با روز قدس قابل تامل است چراکه شهید مطهری همواره آرمان قدس را فریاد میزد
کد خبر: ۹۴۲۹۰۸۴
|
۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان؛ سردار علی ملک شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا در مراسم اختتامیه برنامه های ماه مبارک رمضان و همچنین گرامیداشت شهادت علامه مطهری(ره) و افتتاحیه هفته عقیدتی سیاسی در سپاه عنوان کرد: ماه مهمانی خدا رو به اتمام است و خوش به سعادت کسانی که توانستند از این ضیافت حداکثر بهره را ببرند.

وی افزود: همزمانی ایام شهادت شهید مطهری و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه با روز قدس قابل تامل است چراکه شهید مطهری همواره آرمان قدس را فریاد میزد.

ملک شاهکوهی ضمن قدردانی از حضور باشکوه مردم غیور استان در راهپیمایی روز قدس، اذعان کرد: رژیم غاصب و کودک کشی که روزی با سودای نیل تا فرات توسط مستکبرین عالم شکل گرفت اکنون در محدوده ای کوچک دور خود دیوار کشیده و در تامین امنیت شهرک های خود وامانده است.

وی ادامه داد: همه باید شهید سلیمانی را شهید قدس بدانیم؛ او با پرورش در دانشگاه جنگ تحت تدابیر امام خمینی (ره) منجر به ایجاد جبهه ای شد که امروز در تمام منطقه فعال است.

فرمانده سپاه نینوا در پایان خاطرنشان کرد: اکنون همه عالم صدای خرد شدن استخوان های رژیم صهیونیستی را می شوند و اسرائیل با سرعت بیشتری به نابودی خود نزدیک می شود.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار