راهپیمایی پرشور روز جهانی قدس در بخش جبالبارز جنوبی

راهپیمایی پرشور روز جهانی قدس با حضور پرشور مردم روزه دار با سخنرانی حجت الاسلام خالصی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحيه مقاومت بسیج سپاه شهرستان عنبرآباد برگزار گردید .
کد خبر: ۹۴۲۹۰۹۴
|
۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان ،راهپیمایی پرشور روز جهانی قدس با حضور پرشور مردم روزه دار، خانواده معظم شهدا، مسئولین و بسیجیان بخش جبالبارز جنوبی در آخرین روز جمعه ماه مبارک رمضان و با سخنرانی حجت الاسلام خالصی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحيه مقاومت بسیج سپاه شهرستان عنبرآباد برگزار گردید .

حجت الاسلام خالصی ضمن آرزوی قبولی طاعت و عبادات مردم روزه دار بخش جبالبارز جنوبی در ماه مبارک رمضان و تقدیر وتشکر از حضور پرشور مردم گفت: روز قدس متعلق به خداست که مسلمانان را یاری کرده است و امروز جوانان جبهه مقاومت در حال مبارزه هستند و حمایت از انتفاضه آنها یک تکلیف و مأموریت انقلابی است

 

این مقام مسئول گفت: روز قدس موجب وحدت و نزدیکی امت اسلامی شده است و مقاومت امروز به مرحله ای رسیده که هیمنه پوشالی گنبد آهنین را در هم شکست و می بینیم موشک های جبهه مقاومت ضعف و ناکارآمدی این گنبد را آشکار ساخته است.

وی با تاکید بر اینکه جهاد و مبارزه تا پیروزی ادامه خواهد داشت افزود : با درایت مقام معظم رهبری مدظله العالی نیروی قدس برای پیش قراولی در مبارزه و جبهه مقاومت بنیانگذاری شد که شهید سلیمانی پرچمدار این عرصه بود .

حجت الاسلام خالصی خاطر نشان کرد: همه ما باید خادم ملت و مردم باشیم و عدالت، مبارزه با فقر، فساد و تبعیض را در سرلوحه کارهای خود قرار بدهیم

ارسال نظرات
آخرین اخبار