سردار سید صادق حسینی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان، ضمن گرامیداشت روز جهانی کار و کارگر و ادای احترام به جایگاه شامخ معلم پیام تبریکی صادر نمود.
کد خبر: ۹۴۲۹۱۷۲
|
۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۲


به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستانسردار سید صادق حسینی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان، ضمن گرامیداشت روز جهانی کار و کارگر و ادای احترام به جایگاه شامخ معلم پیام تبریکی صادر نمود.


در این پیام آمده است:


بسم الله الرحمن الرحیم

روز کار و کارگر یادآور کوشش و جوشش زنان و مردانی است که با کمترین بهره گیری، بیشترین بهره دهی و سود مندی را نثار وایثار جامعه می‌کنند.


روز کارگر روز سپاس از مردان مردی و زنانی شیر مرد است که با دستان پینه بسته خود دستاورد‌های بزرگی را به میهن عزیز خود اهداء می‌نمایید.



در شرایطی که توسعه اقتصادی از مهمترین مسائل موجود کشور است، کارگران در خط مقدم جبهه اقتصادی و عرصه تولید کشور مشغول به فعالیت هستند و نقش اصلی را در این عرصه بر عهده دارند.


سرمایه انسانی، که بخش اعظم آن را کارگران بخش‌های مختلف اقتصاد تشکیل می‌دهد، می‌تواند موجبات رشد هر اقتصادی را فراهم کند، در سایه همین ظرفیت‌هاست که تحقق شعار تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین و در نهایت اقتصاد پویا، فعال و مقاومتی میسر می‌شود.


بی تردید کارگران عزیز در تمامی صحنه‌های دفاع از انقلاب اسلامی با بصیرت و غیرت انقلابی خود حضوری اثر گزار داشته اند و تقدیم ۱۴۰۰۰ شهید کارگر گواه این مدعاست.


اینجانب با گرامیداشت روز جهانی کارگر، این روز را به همه کارگران عزیز و پرتلاش استان کردستان تبریک گفته و موفقیت همگان را از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.



این پیام می‌افزاید: از سوی دیگر، در آستانه روز معلم هستیم که ارزش والای این قشر بزرگ بر کسی پوشیده نیست تقدیر از معلم، تقدیر از جایگاه بلند دانش و اندیشه است که محصول آن خرد ورزی و آموزه‌های اخلاقی است و راه رسیدن به آن از میان دستان معلمان که دلسوز و عاشق هستند می‌گذرد. نتیجه زحمات معلمان پیشرفت جامعه است و به همین خاطر هیچ مقامی بالاتر از مقام معلم نیست.


تفکر و راهبرد دشمن در برهه کنونی تغییر یافته و اعتقادات و باور‌های ما را که مبتنی بر ایمان، ایثار، وحدت، بصیرت و ولایت فقیه است، نشانه رفته است که باید همه آحاد جامعه از جمله سربازان علم و دانش و تهذیب، فرهنگیان عزیز اجازه ندهند دشمنان اهدافشان نایل شوند.


جهاد تبیین خدمات و دستاورد‌های نظام جمهوری اسلامی برای همه معلمان و مسئولان یک فریضه است که بنا بر فرمایش مقام معظم رهبری قطعیت و فوریت دارد چرا که در گفتمان مقام معظم رهبری (مدظله العالی) وظیفه اصلی آموزش و پرورش تربیت نسل است، تا جایی که انتقال ارزش‌ها و فرهنگ انقلاب اسلامی به دانش آموزان مهمترین رسالت معلمین در مدارس است.


از این رو، روز معلم فرصتی ارزشمند و مغتنم در گرامیداشت یاد و خاطره ۳۷۰۰ شهید معلم و بیش از ۳۵۰۰۰ شهید دانش آموز است، که تلفیق مقدسی از ایمان و ایثار را رقم زدند و با شجاعت و حماسه آفرینی خویش، برگی زرین از افتخار و تصویری ناب از آموزش توام با پرورش و بصیرت آفریدند.



اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مطهری بر خود وظیفه می‌دانم فرا رسیدن روز معلم را به تمامی فرهیختگان و معلمان سراسر کشور بخصوص معلمین زحمت کش استان کردستان که با پرورش فرزندان ما پایه‌های ساخته شدن ایرانی آباد و سرافراز را بنا می‌نهند تبریک گفته، و توفیقات روز افزون آنان را از درگاه خداوند علیم مسئلت نمایم.


سرتیپ پاسدار سید صادق حسینی
فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان

انتهای پیام/

ارسال نظرات