شهرستان شهرکرد آماده استقبال از کنگره 10هزار شهید عشایری

جلسه هماهنگی استقبال از کنگره ملی 10هزار شهید جامعه عشایری و شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در فرمانداری شهرکرد برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۲۹۱۷۶
|
۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ فرماندار شهرکرد در این جلسه با اشاره به برنامه های استقبال از کنگره ملی 10هزار شهید جامعه عشایری کشور که به میزبانی استان چهارمحال و بختیاری در نیمه  دوم خردادماه سال جاری برگزار خواهد شد،از برنامه ریزی لازم در سطح شهرستان با مشارکت دستگاه های اجرایی خبرداد.

آقای ارژنگ افزود: پیش بینی های لازم انجام  شده و همه ظرفیت های در سطح شهرستان بکارگرفته می شود تا به بهترین نحو ممکن این کنگره عظیم و رخداد فرهنگی بزرگ برگزار شود .

فرمانده سپاه ناحیه شهرکرد هم هدف از برگزاری این جلسه را؛ هماهنگی های لازم برای برگزاری کنگره ملی 10هزار شهید جامعه عشایری کشور عنوان کرد و گفت: امیدواریم با حُسن میزبانی که در شهرستان شهرکرد انجام خواهیم داد، به حول و قوه الهی به استقبال این کنگره عظیم برویم.

سرهنگ پاسدار کرم نظری تأکید کرد: با توجه به وضعیت اقتصادی، تلاش کامل برای صرفه جویی در هزینه های مراسم صورت می گیرد.

گفتنی است؛ در این مراسم با حضور اعضای شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان پیرامون برنامه های مختلف استقبال از کنگره ملی 10هزار شهید جامعه عشایری در زمینه های؛ آگاه سازی، تبلیغات محیطی، میزبانی از خانواده معظم شهدای مدعو از استانهای دیگر، تولید محتوا و ... هم اندیشی شد.

ارسال نظرات