نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

شکل گیری نظم نوین جهانی در گرو بصیرت و نقش آفرین بجاست

حجت الاسلام والمسلمین نکونام گفت: شکل گیری نظم نوین جهانی در گرو این حضورهای مستمر و نقش آفرینی های بجا و بصیرت است.
کد خبر: ۹۴۲۹۱۷۸
|
۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ آیین اختتامیه برنامه های قرآنی ویژه ماه مبارک رمضان و تجلیل از مربیان و متربیان برتر عقیدتی سیاسی با حضور حجت الاسلام والمسلمین  محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد در حسینیه آیت الله بهاءالدینی ستاد فرماندهی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین  محمدعلی نکونام در این برنامه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید علامه مرتضی مطهری و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج، به حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس اشاره کرد و آن را یک عرصه جهادی دانست.

امام جمعه شهرکرد افزود: بیداری، هوشیاری و بصیرت مردم و مسئولین و حضور بهنگام  در صحنه، از ضرورت های انقلاب اسلامی است که دیروز (روز قدس) یکی از این صحنه ها بود.

وی، با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب پیرامون نظم نوین جهانی، ادامه داد: شکل گیری نظم نوین جهانی در گرو این حضورهای مستمر و نقش آفرینی های بجا و بصیرت است.

حجت الاسلام والمسلمین  نکونام تصریح کرد: برای شکل دادن به نظم نوین جهانی، باید حرکت جهادی و جهانی داشته باشیم و فرهنگ مکتب را در سطح جهانی گسترش دهیم.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری، ایمان و معنویت را در صدر فرمایشات رهبر معظم انقلاب و نیاز اساسی جامعه برای موفقیت در ادامه راه دانست و گفت: انقلاب اسلامی یک عرصه آزمون و امتحان بزرگ است و تقویت شبکه صالحین در سطح جامعه سرمایه و منفعت بزرگ به شمار می رود.

حجت الاسلام والمسلمین  نکونام با اشاره به هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج همزمان با سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری، افزود: عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج یک مجموعه ارزشمندی است که برای تقویت مبانی اعتقادی و باورهای سیاسی تشکیل شده است.

وی، ادامه داد: نام پاسداری دارای قداست است و پاسداران انقلاب اسلامی باید ابوذر،  مقداد و سلمان های زمان باشند و حول محور امامت و ولایت نقش آفرینی کنند.

گفتنی است: در این مراسم از مربیان و متربیان برتر برنامه های قرآنی ماه مبارک رمضان در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام با اهدای لوح سپاس تقدیر شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار