سرهنگ جعفری گفت: محفل معنوی قرآن در روزهای پایانی ماه مبارک رمضان از سوی معاونت محرومیت زدایی قرارگاه قدس جنوب‌شرق کشور با حضور کارگران ساختمانی سطح میادین شهر زاهدان و پاکبانان دومنطقه شهری در حسینیه ثارالله برپا شد.
کد خبر: ۹۴۲۹۲۳۴
|
۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۶

سرهنگ جعفری معاون محرومیت زدایی قرارگاه قدس، سرهنگ‌ پاسدار علی‌اکبر جعفری، معاون محرومیت‌زدایی قرارگاه منطقه‌ای قدس جنوب‌شرق کشور در گفت‌وگو با عبرنگار بسیج در زاهدان، گفت: بنابر برنامه‌ریزی صورت گرفته توسط معاونت محرومیت زدایی قرارگاه قدس، در اقدامی خداپسندانه در روزهای پایانی ماه مبارک رمضان بدون اطلاع قبلی همه کارگران ساختمانی سطح میادین شهر زاهدان و پاکبانان دومنطقه شهری توسط خودروهای سپاه جمع‌آوری و در محل حسینیه ثارالله در محفل انس با قرآن کریم با حضور قاریان برجسته استان با اجرای برنامه کرسی تلاوت فرهنگی معاونت فرهنگی قرارگاه حاضر شدند.

وی افزود: در حاشیه این مراسم تیم‌های پزشکی خدمات ویزیت و اهدای داروی رایگان را به حاضرین ارائه و کارشناسان غربالگری و مددجویی کمیته امداد و محرومیت زدایی قرارگاه بصورت چهره به چهره به ثبت درخواست‌ها و نیازمندی‌های این افراد پرداختند.

سرهنگ جعفری تصریح کرد: همچنین در خاتمه مراسم سبد کامل معیشتی شامل برنج، حبوبات، مرغ، ماکارانی و بسته بهداشتی به ارزش هر بسته پانصد هزار تومانتقدیم این افراد شد.

این مسئول با اشاره به این مطلب که در این مراسم ارزشمند معنوی سیصد نفر از پاکبانان و کارگران ساختمانی حضور داشتند، اظهار کرد: این چهارمین مرحله این اقدام ارزشمند بدون حضور خبرنگاران و جرائد بوده و تاکنون مشابه این برنامه نیز برای افراد نابینا، ناشنوا، کوتاه قامتان بلند همت، ایتام و محرومین نیز اجرا و در آینده نیز با قوت تداوم خواهد یافت.

انتهای پیام

ارسال نظرات