مسئول دارالقرآن بسیج شهید علیزاده کلاک کرج خبر داد؛

برگزاری اختتامیه هفدهمین دوره مسابقات قرآن کریم در کلاک+تصاویر

مسئول دارالقرآن بسیج شهید علیزاده کلاک کرج از برگزاری اختتامیه هفدهمین دوره مسابقات قرآن کریم در مسجد جامع حضرت ابوالفضل (ع) کلاک نو خبر داد./ عکس: نادیا پرماه
کد خبر: ۹۴۲۹۲۵۲
|
۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۵

علی حیدرزاده، مسئول دارالقرآن بسیج شهید علیزاده کلاک کرج در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از کرج از برگزاری اختتامیه هفدهمین دوره مسابقات قرآن کریم در سه رشته حفظ یک جزء، قرائت تقلیدی آزاد و ترتیل متسابق به همراه برگزاری مرحله فینال رشته قرائت در مسجد جامع حضرت ابوالفضل (ع) کلاک نو خبر داد.

وی با اشاره به اینکه این اختتامیه در قالب یادواره شهید مدافع حرم شهید امیررضا علیزاده همراه با تقدیر از همه شرکت کنندگان در مسابقات برگزار شد، بیان کرد: این مراسم با اجرای چهره های ممتاز و بین المللی، تلاوت استاد محمد کاظمی و اجرای حفظ علی، فاطمه و زهرا بختیاری برگزار شد.

مسئول دارالقرآن بسیج شهید علیزاده کلاک کرج با اشاره به برگزاری این دوره از مسابقات در سه شب مطرح کرد: شب های اول و دوم مرحله مقدماتی و شب سوم مرحله فینال برگزار شد. در کنار این برنامه، محفل انس با قرآن کریم نیز به منظور بهره مندی خانواده های متسابقین برپا شد.

حیدرزاده با اشاره به رقابت 80 نفر با یکدیگر در این دوره از مسابقات و تقدیر از همه شرکت کنندگان اظهار کرد: 15 نفر نیز به عنوان نفرات برتر معرفی و تقدیر شدند. در این برنامه از خانواده بختیاری که سه حافظ کل قرآن کریم دارند نیز برای اجرای برنامه دعوت به عمل آمد.

لازم به ذکر است که آقایان کاظمی از اسلامشهر، زینال زاده از کرج نو و جعفری و کوه خیل از کرج برای داوری مسابقات حضور داشتند.

انتهای پیام/ص

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار