پیام تسلیت مسئول سازمان بسیج رسانه برای درگذشت مرحوم طالب‌زاده؛

نقش مرحوم طالب‌زاده در حوزه آموزش و تربیت نیروهای متعهد رسانه‌ای بی‌بدیل است

مسئول سازمان بسیج رسانه در پیامی گفت: نقش بی‌بدیل و پیشتاز حاج نادر طالب‌زاده در حوزه آموزش و تربیت نیروهای متعهد رسانه‌ای بر کسی پوشیده نیست.
کد خبر: ۹۴۲۹۲۶۹
|
۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۵

عباس محمدیان، مسئول سازمان بسیج رسانه به مناسبت درگذشت حاج نادر طالب زاده علمدار جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی پیام تسلیتی صادر کرد.

متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت تاسف‌برانگیز علمدار جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی، سردار رسانه‌ای مقاومت و هنرمند انقلابی برادر وارسته حاج نادر طالب زاده ثلمه‌ای جبران‌ناپذیر برای جبهه فرهنگی و رسانه‌ای انقلاب اسلامی بود.

بدون شک آن هنرمند خستگی‌ناپذیر بخش اعظمی از حیات پربار خود را وقف مقابله با تهاجم فکری و فرهنگی دشمنان به ویژه در حوزه مقاومت کرد.

نقش بی‌بدیل و پیشتاز آن هنرمند ماندگار در حوزه آموزش و تربیت نیروهای متعهد رسانه‌ای بر کسی پوشیده نیست، البته این تلاش‌های بی‌دریغ امروز به ثمر رسیده و ثمراتی زیادی را برای انقلاب اسلامی در پی داشته است.

مرحوم طالب‌زاده به واقع خار چشم صهیونیسم جهانی بودند و همزمانی درگذشت شهادت‌گونه بود با روز جهانی قدس نشان از عمق اعتقادات ایشان دارد.

اینجانب فقدان این استاد فرهیخته را خدمت خانواده ایشان و جامعه رسانه‌ای و هنری کشور تسلیت عرض می‌کنم و از درگاه ایزدمنان برای ایشان رحمت و غفران واسعه الهی و همنشینی با اولیاءالله، صالحان و شهدای هنرمند و برای بازماندگان صبری عظیم و اجری جزیل مسئلت دارم.

ارسال نظرات