خبرهای داغ:
سردار عباسقلی زاده:

محافظت از نظام و کشور در هر عرصه ای وظیفه همگانی است

تبریز- فرمانده سپاه عاشورا ضمن تبریک هفته کارگر و گرامیداشت یاد شهدای جامعه کارگری، اظهارداشت: محافظت از این نظام و کشور اسلامی در هر عرصه ای وظیفه همگانی است.
کد خبر: ۹۴۲۹۴۳۰
|
۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، اصغر عباسقلی زاده در یادواره ۴۰۰ شهید کارگری استان در سالن اجتماعات شرکت کلر پارس تبریز، بر لزوم رسیدگی دولت و مجلس به دغدغه های کارگران اشاره و بیان کرد: جمهوری اسلامی به فرموده حاج قاسم سلیمانی حرم است و اگر این نظام آسیب ببیند هم بیت الله و هم عتبات آسیب می‌بینند بنابراین وظیفه ما در همه عرصه ها محافظت از این نظام و کشور اسلامی است.
وی تولید را پیشران ایجاد اشتغال و به حرکت درآورنده چرخ های صنعت عنوان کرد.
مدیرعامل شرکت کلرپارس تبریز هم با اشاره با نامگذاری چندین سال پیاپی رهبر فرزانه انقلاب با محتوای تولید و اقتصاد خواهان حمایت فرماندهان و دولتمردان از تولید و رفع موانع در خصوص تولید و گسترش آن شدند.
ابوالفضل باباپور با گرامیداشت کار و کارگر شهدا را شمع محفل بشریت دانست و از زحمات تمامی کارکنان شرکت کلرپارس تشکر کرده و افتخارات شرکت را مرهون تلاش کارگران و متخصصان خواند.

در پایان این آیین از کارگران نمونه شرکت کلر پارس و خانواده شهید شاخص کارگری و همچنین علیرضا حسینی کارگر نمونه کشور که از کارگران بسیجی شرکت کلرپارس است، تجلیل شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار