خبرهای داغ:
فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در مجمع استانی بسیج فرهنگیان استان؛

شأن فرهنگیان، تربیت شهدا در مکتب انقلاب است

سردار آتانی عنوان کرد: نباید شأن و منزلت معلم با امور بی ارزش دنیا اندازه گیری شود، شأن و مقام شما این است که شهدا در مکتب شما تربیت شده اند.
کد خبر: ۹۴۲۹۴۸۵
|
۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۳

قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، جلسه مجمع استانی بسیج فرهنگیان با حضور سردار رفیعی آتانی، فرمانده سپاه استان قزوین برگزار شد.

در این مراسم که به مناسبت هفته بزرگداشت مقام شامخ معلم و به همت سازمان بسیج فرهنگیان استان برگزار شد، سردار رفیعی ضمن تبریک هفته معلم تجلیل از مقام معلم را تجلیل از حقیقت ها و باورهای دینی جامعه دانست.

وی گفت: جامعه در دستان شما معلمان است، پس جامعه را با دستان خود بالا بکشید و به اوج برسانید، به اوج قله تربیت که هدف تمام انبیا بود.

فرمانده سپاه استان همچنین با اشاره به برخی حرکت ها در رابطه با مطالبات به حق فرهنگیان گفت: نباید شأن و منزلت معلم با امور بی ارزش دنیا اندازه گیری شود، شأن و مقام شما این است که شهدا در مکتب شما تربیت شده اند.

وی افزود: امروز دشمن هرجا آتش بریزد معلوم می شود آنجا زمین او نیست، مراقب باشیم آتش امروز دشمن اعتماد ما را، خانوده ما را، فرهنگیان و دانش آموزان ما را هدف گرفته است؛ مراقبت کنیم به جای دشمن آتش نریزیم، به جای او دیده بانی و کار اطلاعاتی نکنیم و در زمین دشمن بازی نکنیم.

سردار رفیعی در پایان با تاکید بر حفظ وحدت و انسجام در جامعه گفت: ما همه اهل یک خانواده ایم و نباید اجازه ورود به دشمن به جبهه خود را بدهیم.
 
انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار