امام جمعه ایلام:

معلمان خط مقدم مقابله با شبیخون فرهنگی دشمن هستند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: معلمان خط مقدم مقابله با شبیخون فرهنگی دشمن و جبهه استکبار هستند و نقش مهمی نیز در تحقق جهاد تبیین دارند.
کد خبر: ۹۴۲۹۴۹۴
|
۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج،حجت الاسلام و المسلمین اله نور کریمی تبار روز یکشنبه در آستانه سالروز شهادت شهید مرتضی مطهری در دیدار با مدیرکل آموزش و پرورش استان و جمعی از معلمان به مناسبت بزرگداشت روز معلم، اظهار داشت: ساختار شخصیتی دانش آموزان که آینده سازان کشور هستند، در مدارس شکل می گیرد که این مهم وظیفه معلمان را دو چندان می کند.

وی افزود: وظیفه دیگر معلمان علاوه بر آموزش تحصیلی دانش آموزان ، آشنایی کردن آنان با احکام الهی و سیره اهل بیت (ع) است.

امام جمعه ایلام تاکید کرد: مهم ترین هدف تهاجم فرهنگی دشمن، ایجاد یاس و ناامیدی برای قشر معلمان است که خوشبختانه در این راستا ناکام شده است.

وی ادامه داد: اگر معلمان بتوانند نقش خود را بعنوان یک الگو مناسب برای فرزندان ایفا کند در آن صورت توانسته اند وظیفه خود را به نحو احسن انجام بدهند.

امام جمعه ایلام بیان داشت: بیان دستاوردهای نظام در ابعاد مختلف طی مقطع کنونی مهم ترین وظیفه معلمان است که در صورت تحقق این مهم می توانند تحقق بخش جهاد تبیین نیز باشند.

حجت الاسلام کریمی تبار اضافه کرد: فعالیت معلمان و کار جهادی آنان در این مقطع حساس در تربیت نسل جدید بسیار تعیین کننده و اثر گذار است.

ارسال نظرات