پایان دوره‌های آموزش قرآن ویژه پاسداران در زاهدان

کلاس‌های قرآنی ماه مبارک رمضان ویژه پاسداران، بسیجیان و سربازان از ابتدای ماه رمضان آغاز شد و امروز در فاطمیه سپاه سلمان به کار خود پایان داد.
کد خبر: ۹۴۲۹۵۲۳
|
۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۵

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، سردار سرتیپ دوم پاسدار عوضعلی فقیری، معاون‌ هماهنگ‌ کننده سپاه‌ سلمان در مراسم اختتامیه برنامه‌های قرآنی ماه مبارک رمضان، که امروز،۱۱ اردیبهشت ماه در فاطمیه سپاه سلمان برگزار شد، گفت: مربیان، علما و دست اندرکاران برنامه‌های قرآنی ماه مبارک رمضان تلاش‌های بسیاری برای مدیریت برنامه‌های قرآنی داشتند و افرادی که در محافل قرآنی برای بهره‌مندی از این محافل حضور پیدا کردند به عنوان یک خادم از آنها تشکر می‌کنم، امسال مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه برنامه‌های خوبی را اجرا کردند.

وی با اشاره به این مطلب که کلاس‌های قرآنی ماه مبارک رمضان با حضور کارکنان سپاه، سربازان و بسیجیان باشکوه برگزار شد، بیان کرد: از خداوند می‌خواهم که این روحیه معنوی که در این ماه در تک تک ما ایجاد شده است را حفظ و تلاش کنیم این داشته‌هایی راکه کسب کرده‌ایم باقی بماند.

سردار فقیری تصریح کرد: با توکل و فضل خداوند امیدواریم که هدایت و کنترل شویم. ما سرباز ولایت و امام زمان هستیم، در راه‌هایی که ممکن است خطا کنیم خداوند کمک کند که به راه راست هدایت شویم.

معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان با گرامیداشت یاد و نام شهدا سپاه و بسیج تصریح کرد: خداوند را شاکریم که در این ماه‌ توفیق بندگی را نصیبمان کرد و امیدواریم که خداوند ما را تا ماه رمضان سال آینده زنده نگه دارد تا از برکات این ماه معنوی بیش از پیش بهره ببریم.

این مسئول تصریح کرد: پاسداران و بسیجیان سربازان ولایت هستند که باید با معنویت، دعای بیشتر با خداوند و ائمه اطهار ارتباط بیشتری برقرار کنند.

فقیری گفت: تفاوت سپاه با ارتش‌های جهان و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی بحث معنویت است که با امید به خدا با روحیه معنوی خاری برچشم دشمنان اسلام و بازوی توانمندی برای ولی امرمان امام زمان(عج) باشیم.

انتهای پیام

ارسال نظرات