تشریح برنامه های هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج ناحیه سیب و سوران

در راستای آغاز هفته معلم و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه جلسه شورای اداری و هماهنگی هفته معلم در فرمانداری شهرستان سیب و سوران برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۲۹۵۵۲
|
۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۹

به گزارش خبرنگار بسیج از سیب و سوران رئیس آموزش و پرورش در این جلسه ارائه گزارش نمود و برنامه های هفته معلم را تشرح کرد و دیگر ادارات نیز برنامه های خود را شرح دادند و حجت الاسلام والمسلمین عیسی مهربانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سیب و سوران ضمن عرض تبریک روز قدس و عید سعید فطر، فرا رسیدن هفته معلم و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج را تبریک گفت.

وی به بیان ارزش معلمی و نقش شهید مطهری در تعلیم و تربیت پرداخت و گفت: نشست های بصیریت ، دیدار با فرماندهان بسیج فرهنگی ، دیدار با ائمه جمعه ، نشست حکمت مطهر برای بسیجیان و پایوران ، دیدار از خانواده های معظم شهدای فرهنگی وپیشکسوتان فرهنگی ، دیدار با معلمین بسیج در مدراس ، برگزار مسابقه از آثار استاد شهید مرتضی مطهری ، غبارروبی گلزار شهدای فرهنگی ، برگزاری نهضت های روشنگری ، دیدار با کارکنان اداره آموزش و پرورش ، کوهپیمایی بسیجیان ، شرکت دسته جمعی بسیجیان و مربیان در نماز جمعه ، از مهم ترین برنامه های اجرایی در این هفته می باشد.

وی ادامه داد: گردهمایی سیاسی ،همایش تجلیل از مربیان عقیدتی و هادیان سیاسی برگزاری نمایشگاه کتاب نیز از دیگر برنامه های اجرایی در این هفته است.

حجت الاسلام مهربانی تصریح کرد: ان شاءالله با یاری و توکل به خداوند متعال تلاشمان براین است که برنامه ها با کیفیت خوب و در شأن این هفته‌ی مقدس برگزار گردد و در این شرایط حساس منطقه‌اي و جهانی ثابت می‌کنیم که بیش از پیش پای نظام و آرمانهای والای آن ایستاده‌ایم و جانفشانی می‌کنیم و در این راه ازهمه مردم به خصوص بسیجیان عزیز می خواهیم تا بسیج را در اجرای هر چه بهتر سند تحول ده ساله و تحقق محله اسلامی یاری نمایید.

ارسال نظرات