خبرهای داغ:
با حضور مدیر آموزش وپرورش استان همدان؛

لابراتوار زبان آموزشگاه سمپاد علامه حلی نهاوند افتتاح شد

نهاوند-لابراتوار زبان آموزشگاه سمپاد علامه حلی نهاوند با حضور مدیر آموزش وپرورش استان همدان افتتاح شد.
کد خبر: ۹۴۲۹۶۳۸
|
۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، در این مراسم که با حضور سرپرست فرمانداری، معاون آموزش متوسطه استان، رئیس اداره استعدادهای درخشان استان، مدیر آموزش وپرورش نهاوند و اعضای شورای معاونین، رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان و دیگر مسئولین نیز حضور داشتند، لابراتوار زبان آموزشگاه علامه حلی نهاوند با ظرفیت ۲۴ سیستم به بهره‌برداری رسید.

قبل از افتتاح این لابراتوار، مدیرکل آموزش وپرورش استان به همراه فرماندار شهرستان و سایر مسئولین حاضر، از بخش‌های مختلف آموزشگاه بازدید به عمل آورند.

این مرکز مجهز به ۲۴ سیستم به‌روز بوده و با اعتبار ۷۰۰ میلیون ریال راه‌اندازی شده است که از این مقدار اعتبار، ۳۰۰ میلیون ریال توسط خیر گرانقدر، مهندس مصطفی خدارحم و ۴۰۰ ملیون ریال نیز از اعتبارات آموزشگاه تامین شده است.

گفتنی است، لابراتوار زبان مجموعه ای است از سخت افزارها و نرم افزارهای تخصصی که امکانات خاص آموزش زبان را به بهترین نحو ممکن در اختیار معلم و دانش آموز قرار می‌دهد و با توجه به اینکه یادگیری زبان خارجی بیش از سایر دروس نیاز به ارتباط تنگاتنگ صوتی و تصویری با دبیر است، امکانات مولتی مدیای فراوانی در لابراتوارهای زبان گنجانده شده‌اند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات