خبرهای داغ:

عید فطر پیام اتحاد و یکپارچگی مسلمانان را در برابر دشمنان می رساند

میامی_ امام جمعه میامی در خطبه های نماز عید فطر گفت: عید فطر پیام اتحاد و یکپارچگی مسلمانان را در برابر دشمنان می رساند.
کد خبر: ۹۴۲۹۹۱۳
|
۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۷

به گزارش خبرنگار بسیج، حجت‌الاسلام والمسلمین قربانعلی صفایی پور امام جمعه میامی در خطبه های نماز عید سعید فطر با بیان اینکه عید فطر پیام وحدت، یکپارچگی، اتحاد و همبستگی مسلمانان را در برابر دشمن اسلام میرساند، تاکید کرد: دشمنان اسلام با به‌کارگیری توطئه علیه ارکان اسلام سعی در ایجاد اختلاف بین مذاهب تسنن و تشییع دارند.

 وی در ادامه با بیان اینکه در این ایام خجسته کمک به محرومان و نیازمندان قابل تحسین است، افزود: ملت نباید تنها به کمک های مالی بسنده کنند، زیرا هرگونه یاری به مددجویان و نیازمندان عمل نیکی محسوب می گردد.

امام جمعه میامی با بیان اینکه مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم با مساعدت و همکاری دستگاه‌های اجرایی قابل رفع می باشد، تصریح کرد: ارتقاء کیفیت بهره‌وری و توانمندسازی سطح توسعه شهرستان با توجه به ظرفیت های موجود حائز اهمیت است.

صفایی پور با توجه به شعار سال اظهار داشت: استفاده از پتانسیل و جایگاه نیروی جوان در بخش های مختلف شهرستان اعم از اقتصادی و اجتماعی به منظور ایجاد اشتغالزایی و کاهش نرخ بیکاری باید در اولویت قرار گیرد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها