خبرهای داغ:

نماز عید سعید فطر در کرمانشاه اقامه شد

نماز عید سعید فطر با حضور پرشور مردم مؤمن و روزه دار کرمانشاه به امامت آیت‌الله «مصطفی علما» نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه اقامه شد.
کد خبر: ۹۴۲۹۹۴۸
|
۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، مردم مومن و خداجوی کرمانشاه پس از یک ماه روزه داری از همان ساعت ابتدایی صبح امروز ( سه‌شنبه) در میعادگاه برگزاری نماز عید فطر حضور پیدا کردند و شکر نعمات الهی را به جا آوردند.

در نماز باشکوه عید فطر عموم مردم و مسئولان کرمانشاه در صفوف به هم پیوسته و با رعایت شیوه‌نامه های بهداشتی توفیق یک ماه مهمانی خداوند متعال را جشن گرفته و آرزو کردند توفیق حضور دوباره در این ضیافت باشکوه را بازهم کسب کنند.

ماه رمضان بهترین فرصت برای خودسازی و خداشناسی است

آیت الله «مصطفی علما» نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در خطبه های نماز عید سعید فطر با تبریک این عید بزرگ، گفت: ماه رمضان بهترین فرصت برای خودسازی و خداشناسی است.

وی تصریح کرد: ماه رمضان این فرصت را برای ما فراهم می کند تا هر چه بیشتر به خداوند متعال نزدیک و از رحمت و فضل بی انتهایش بهره‌مند گردیم.

آیت‌الله علما با بیان اینکه آنچه ما را حفظ می‌کند اطاعت از خداست، عنوان کرد: پیروی از دستورات الهی باعث عاقبت بخیری ما در این جهان و آخرت است.

 امام جمعه کرمانشاه یادآوری کرد: تمام اعمال، نمازها و دعاهای ما در ماه مبارک رمضان برای این است که الهی و نورانی شویم و معرفت پیدا کنیم و باید این نورانیت را حفظ کنیم.

وی در پایان گفت: باید حالت معنوی که در ماه مبارک رمضان کسب کرده ایم را در بقیه ماه های سال نیز حفظ و تلاش کنیم با اطاعت از خداوند متعال به تزکیه نفس بپردازیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار