مدیرکل آموزش و پرورش اردل:

فرهنگ ایثار و شهادت از مدارس شکل می گیرد

مدیر کل آموزش و پرورش اردل گفت: فرهنگ ایثار و شهادت از مدارس شکل می گیرد و در سپاه تبلور می یابد.
کد خبر: ۹۴۲۹۹۹۹
|
۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۷:۱۸

  به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ نخستین روز های هفته معلم و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه بهانه ای بود برای دیداری صمیمانه از سوی سپاه ناحیه اردل با مسئولین آموزش و پرورش این شهرستان.

گروهی متشکل از جانشین فرمانده سپاه ناحیه اردل، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در این ناحیه با حضور در آموزش و پرورش شهرستان اردل ضمن گرامیداشت سالروز شهادت علامه مرتضی مطهری  از زحمات همه فرهنگیان تقدیر و تشکر نموده و روز معلم را به ایشان تبریک گفتند.

حجت الاسلام والمسلمین رحمانی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اردل گفت: آموزش و پرورش مرحله اصلی ساخته شدن تفکر افراد جامعه است و شما فرهنگیان از این جهت که با خیزش و جهش علمی در حوزه ی فاخر فکر و فرهنگ و عرصه ی فخیم علم و عمل در خصوص فعالیت های فرهنگی ، دستاورد های ارزنده ای مبذول داشته اید، چراغ دانش را روشن نگه داشته اید و ما اکرام و تقدیر را از همه فرهنگیان رسم ادب میدانیم.

ظفری رئیس آموزش و پرورش شهرستان اردل هم در این دیدار،  هسته سپاه و آموزش و پرورش را یگانه دانست و افزود: همکاری ما و سپاه همواره با هدف رشد و تعالی بوده است  و همراهی این دو ارگان جدایی ناپذیر است.

ظفری ادامه داد:  فرهنگ ایثار و شهادت از مدارس شکل می گیرد و در سپاه تبلور می یابد. این دیدار مقدمه ای برای همکاری در برنامه های مشترک بیشتر بین سپاه و آموزش و پرورش  شده و بنا بر جلسات بیشتر در حوزه اشتراکات گردید.

ارسال نظرات