اکبری،گفت: مراسم افتتاحیه راهیان نور غرب و شمال غرب کشور در روزهای ١٥ و ١٦ اردیبهشت ماه جاری در شهرستان سرپل ذهاب برگزار می شود.
کد خبر: ۹۴۳۰۰۱۷
|
۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۲:۵۸


به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از کوله بار،نوروز اکبری با اشاره به برنامه بزرگداشت عملیات غرورآفرین بازی دراز ،گفت: نسل جوان و آیندگان که سال‌های دفاع مقدس را درک نکرده اند با حضور در اردو‌های راهیان نور با حال و هوای جبهه‌ها در دوران دفاع مقدس آشنا شده و این امر می‌تواند در ایجاد روحیه شهادت طلبی بین آن‌ها تاثیرگذار واقع شود.

فرمانده سپاه ناحیه سرپل ذهاب افزود: استان کرمانشاه امکانات خوبی در حوزه راهیان نور دارد،همه ساله سال راهیان نور کشور همزمان با سالروز عملیات بازی دراز در اردیبهشت از کرمانشاه آغاز می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: یادواره شهدای عملیات بازی دراز در روز پنجشنبه، ١٥ اردیبهشت ماه جاری با سخنرانی سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین و مداحی یزدان ناصری در حرم مطهر احمد بن اسحاق( ره) برگزار خواهد شد.

اکبری تصریح کرد: در روز جمعه، ١٦ اردیبهشت ماه جاری ،ساعت۷ صبح تجمع راهیان نور، بسیجیان، آحاد مختلف مردم ، از دامنه ارتفاعات بازی دراز و حرکت به سمت یادمان بازی دراز خواهد بود و این مراسم‌ با سخنرانی سردار علی شادمانی معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا ص و مداحی حاج صادق آهنگران در جوار شهدای گمنام همراه خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات