کادر سازی و الگو سازی کار جهادی جهت کشور های همسایه از دیگر برنامه های سازمان بسیج دانشجویی کشور

جانشین رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور برنامه ریزی راهیان نور مقاومت در اربعین حسینی جهت ساخت منازل مسکونی خانواده های عراقی ، کادر سازی و الگو سازی کار جهادی جهت کشور های دوست و همسایه را از دیگر برنامه های سازمان بسیج دانشجویی کشور دانستند.
کد خبر: ۹۴۳۰۰۱۸
|
۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۲:۵۹


به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از کوله بار، علیرضا کیخا در جلسه نشست هم اندیشی جهادگران و تقدیر از فعالین جهادی دانشجویی که در محل ناحیه بسیج دانشجویی استان برگزار شد با اشاره به حضور جهادگران استان در بحران ها از جمله کرونا وسیل بلوچستان وتوفیق خدمت به مردم را نمونه الگو موفق جهادگران استان دانستند.

 

وی با اشاره به حضور پر رنگ جوانان انقلابی و پای میدان در مجمع جهادگران استان را یکی از نقاط قوت و باعث هم افزایی جریان جهادی در تمام حوزه ها و عرصه ها دانستند و تأکید بر سبک زندگی انقلابی و حضور بین مردم ، پرهیز از رفاه زدگی و آسیب های کار جهادی داشتند.

 

وی شناسایی مسئله ها و چالش های استان و ایجاد‌ گروه های جهادی تخصصی در دانشگاه ها و شناساندن نرم افزاری و سخت افزاری‌ شهدای شاخص و گمنام سیستان و بلوچستان به کشور و مردم را ازجمله مسئولیت های مهم جهادگران دانستند و گروه های جهادی را بعنوان ‌حلقه میانی بین حاکمیت و مردم و ایجاد حرکت عمومی در این قالب را از رسالت های اصلی گروه های جهادی دانستند.

 

ایشان برنامه ریزی راهیان نور مقاومت در اربعین حسینی جهت ساخت منازل مسکونی خانواده های عراقی ، کادر سازی و الگو سازی کار جهادی جهت کشور های دوست و همسایه را از دیگر برنامه های سازمان بسیج دانشجویی کشور دانستند.

 

در ابتدای جلسه ابوالفضل سرگزی مسئول ناحیه‌ی بسیج دانشجویی استان ضمن عرض خیر مقدم به مدعوین ، دفاع از ارزش‌های انقلاب ، عدالت خواهی، گفتمان سازی، کرامت انسانی و استقلال را مهمترین اصول حرکت های جهادی دانشجویی دانستند و تقدیر از جهادگران قرارگاه عهد خدمت نوروز ۱۴۰۱ را شروع سیر این حرکت دانستند.

 

در ادامه جلسه حضرت حجت‌الاسلام باقربیک درخصوص اخلاق کار جهادی و ‌جهاد اکبر جهاد مبارزه با نفس را از اولویت های اساسی خودسازی جهادگران و دانشجویان انقلابی و جهادی دانستند.

‌مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه سلمان استان در ادامه جلسه از ‌مساله محور عمل کردن و تخصصی نمودن گروه های جهادی در زمینه های مطالبه گری و رزمایش جهادگران فاطمی در هفته بسیج سازندگی اشاره نمودند.

 

سرهنگ پاسدار ملایی از نقش دانشجویان جهت پیشبرد اهداف گام دوم انقلاب اسلامی اشاره داشتند و بر لزوم هماهنگی و پشتیبانی در فعالیتهای جهادی و قرارگاه های پهنه ای ، منطقه ای و محله ای تاکید کردند.

پایان پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار