مدیر ستاد اقامه نماز، تفسیر و مهدویت استان آذربایجان شرقی:

مهمترین اهداف سفر راهیان نور ادامه دهنده راه و مسیر فرماندهان و سربازان اسلام و ولایت است

جلسه مسئولین راهیان نور با حضور مدیر ستاد اقامه نماز، تفسیر و مهدویت استان و به میزبانی بنیاد فرهنگی حضرت زهرا (س) برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۳۰۰۲۱
|
۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۳:۰۴


به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از کوله بار،جلسه مسئولین راهیان نور با حضور حجت الاسلام آقاجانی مدیر ستاد اقامه نماز، تفسیر و مهدویت استان برگزار شد.

این جلسه به میزبانی بنیاد فرهنگی حضرت زهرا (س) تشکیل شد و در کیفیت و کمیت اعزام زائران گفتگو شد.
حجت الاسلام آقاجانی مدیر ستاد اقامه نماز، تفسیر و مهدویت استان در مورد استمرار راه شهدا و ثمرات حضور و بازدید از محل های جنگی دفاع مقدس سخنرانی کرد.

آقاجانی گفت: همه ما روزی با هر پست و منصبی از این دنیا می‌رویم، اما خوشا به حال آنانی که خداوند توفیق شهادت را بر آن‌ها نازل کرد.

وی افزود: شهدا همه آن ویژگی‌هایی که یک انسان مومن و متدین باید داشته باشد را داشتند. خاطراتی که از آن‌ها بر جای مانده است باید در کتاب‌ ها نگاشته شود تا برای نسل امروز و آینده کشور باقی بماند.
مدیر ستاد اقامه نماز، تفسیر و مهدویت استان گفت: مهمترین اهداف سفر راهیان نور علاوه بر زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا و بیان ایثارگری و رشادت‌های دلاورانه‌ آن‌ها، ادامه دهنده راه و مسیر فرماندهان و سربازان اسلام و ولایت است. زیرا هر سفر و اردوی دارای اهدافی است و زیارت مناطق عملیاتی هم دارای اهداف ونتایجی است و این زائران در راهیان نور در واقع می‌خواهند پیام و راه و رسم شهدا را به گوش همه‌ جهانیان برسانند که این بندگان مخلص خدا به خاطر آبرو، شرف و ناموس از همه چیزشان گذشتند.
حجت الاسلام آقاجانی خاطرنشان کرد: از ثمرات دیگر راهیان نور این است که این سفر معنوی، سرتاسر همراه با تلنگر‌هایی از جانب خداوند و شهدا است. زائر بار‌ها از خود سوال می‌کند که وظیفه اش در قبال این همه رشادت‌ها و از جان گذشتگی ها چیست؟ زائر در پایان این سفر ضمن فهمیدن این از خودگذشتگی‌ها، ایثار‌ها و جانفشانی‌ها به نقش خود که در واقع، حفظ این ارزش‌ها و اهداف شهداست، می رسد.
وی افزود: دشمن نیز از این حرکت عظیم واهمه و ترس دارد؛ چرا که این حرکت باعث زنده نگه داشتن فرهنگ شهادت شجاعت ایثار بین مردم است.

ارسال نظرات